Terug

Ivb met retour besteld online

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

B. B.

Naar: MediaMarkt

19/08/2024

Geachte ik kocht een artikel in mediamarkt online op 02.06.24 ik deed retour op 05.06.2024 omdat het de verkeerde bestelling was ik deed de retour op 05.06.2024 naar mediamarkt oostende torhoutsesteenweg ik belde mediamarkt online op en er werd mij mede gedeeld dat ik het pakket kon retourneren naar mediamarkt oostende torhoutsesteenweg dit heb ik betaald met een 1malige kaart van klarna master card ik deed het pakket open om het te bekijken toen ik net zag dat het de verkeerde bestelling was ik belde mediamarkt online terug op en vertelde hun dat ze zeiden me dat ik retour kon doen naar mediamarkt oostende enkele dagen later kreeg ik een berichtje van klarna ik belde mediamarkt online terug op en vroeg hun dat men retour was aangekomen ze zeiden van neen ik belde bpost op en vroeg waar men retour zendeling was hij was verloren geraakt jammer ik vertrok op reis en achter de reis bekeek ik al de mail nu kreeg ik een mail van mediamarkt oostende dat het pakket terecht is gekomen op 060624 maar dat we er terug mochten achter komen omdat ze dat niet konden retourneren omwille van hygiëne ik belde mediamarkt online terug op en vertelde dat het pakket terecht is gekomen ze vertelde mij dat ik er niet moest omgaan en dat zij documenten gingen opsturen verklaring van niet ontvangst en dat ik dit moest invullen en terug opsturen naar hun en bpost dagen later vroeg ik aan mediamarkt online wat kan ik nu doen pakket is terecht en geretourneerd maar mijn betaling sta nog open bij klarna ze gingen nog eens vragen aan mediamarkt oostende waarom er geen retour is gemeld nu op 25.06.2024 kreeg ik een mailtje 19dagen later dat het reeds was geopend en dat er een ander styltang in zat ik heb derickt alles in originele staat terug geretourneerd dit versta ik echter niet ik zend jullie alle mee van mail en berichten wat ik zou willen dat mediamarkt oostende gewoon retour aanmeld aan klarna zodanig dat de rekening weg valt ik ga niet betalen voor iets dat ik niet heb gedaan wat kan ik doen is het mogelijk om mij te helpen aub mvg Bensly belinda

Berichten (4)

MediaMarkt

Naar: B. B.

20/08/2024

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie.Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier OnderwerpIvb met retour besteld onlineReactie Door E-Mail Antwoorden (20/08/2024 13:55)Beste Teswt-aankoop,Dankjewel voor demail met demelding, doorgestuurd van de klant Belinda B.Maar zonder de nodige gegevens van de klant kunnen we deze vraag niet behandelen.Wat is het mailadres van de klant?Wat is het ordernummer?Gaat het over een winkelorder of een online bestelling?Is heteen retour of een gewone bestelling?In afwachting van uwreactie.Met vriendelijke groet,NadiaTeam MediaMarktKlant Door E-Mail (19/08/2024 02:20)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Referentienummer vraag 240819-000390Gemaakt op: 19/08/2024 02:20Laatst bijgewerkt op: 20/08/2024 13:55Status: OnopgelostNog vragen?Bezoek onzeFAQ-pagina.Volg ons: Media MarktBrusselsesteenweg 496, 1731 ZellikContact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:002938:22572---]

B. B.

Naar: MediaMarkt

22/08/2024

Ik heb vele mails gehad en ook meteen na de verkeerde tang te hebben gehad naar media market gebeld en ik moest retour doen met bewijs meteen met Bpost. .want mij bedrag stond open bij klarna? Nu ik mocht niet erom gaan naar de winkel ales uitgelegd aan de telefoon ik kreeg dan aantal mails niet terecht was gekomen? En nog heel veel mails spoorloos was ? Ik moest dan documenten invullen ondanks het verloren was om dit bedrag terug gestort te kunen krijgen naar klarna? Maar tevergeefs sta ik er nog mee ik heb dit niet gewild deze tang en deed meteen ook retour ervan ,anders hield ik het maar ja tes nu twee maanden al zo mvgrg ik stuur probeer ales nog eens door te mailen met dank Bensly belinda

Bemiddeling door Testaankoop 22 augustus 2024

MediaMarkt

Naar: B. B.

03/09/2024

Beste test-aankoop, Bedankt om contact op te nemen met onze kantenservice.We willen u graag zo goed mogelijk verder helpen. Hiervoor hebben we een ordernummer en e-mailadres nodig van de bestelling en betrokken persoon. Zo kunnen we de nodige informatie opzoeken en bekijken wat we verder kunnen betekenen. Graag verwijs ik u ook door naar onze retourvoorwaarden.- Het artikel moet teruggestuurd worden binnen de 30 dagen na ontvangst door de klant.- Het product mag niet defect zijn.- Het product moet volledig intact zijn zonder schade.- Het product moet in de originele verpakking zitten.- Het product mag geen gebruikssporen hebben.Volgende producten kunt u niet terugsturen:- Door u geïnstalleerde, beschadigde of onvolledige producten.- Audio-, video- en software producten en herlaadbare telefoonkaarten waarvan de verzegeling verbroken is. Zoals cd s, dvd s, blu-rays, videogames...- Producten die vanwege de hygiëne of gezondheidsbescherming niet geschikt zijn om terug te sturen en waarvan de verzegeling verbroken is. Zoals artikelen voor persoonlijke verzorging (bv. tandenborstels), headsets, inktcartridges, tonercassettes, …- Gepersonaliseerde producten zoals gepersonaliseerde covers, fotoservice-artikelen, …- Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben.- PC'sGSM's, ... die geopend werden, kunnen geretourneerd worden maar MM heeft het recht een waardevermindering af te houden.Aarzel zeker niet om ons opnieuw te contacteren indien u nog verdere vragen heeft in tussentijd, we helpen u er graag mee verder.Met vriendelijke groet,AikeMedia Markt Klantenservice‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Nog vragen?Bezoek onzeFAQ-pagina.Volg ons: Media MarktBrusselsesteenweg 496, 1731 ZellikContact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:003443:12400---]

B. B.

Naar: MediaMarkt

03/09/2024
Dit antwoord is privé

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform