Terug

Ipuzzel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: IPUZZEL

10/12/2020

Beste, mijn mama (70 plusser) kreeg in sept ongevraagd een puzzelboekje toegestuurd samen met een brief die refereerde aan een telefonisch gesprek waarin ze zou toegestemd hebben met een abonnement op de puzzels. Mijn mama kan zich dit niet herinneren en zou zeker niet bewust akkoord gaan hiermee aangezien ze helemaal niet van puzzels houdt. Ik heb meteen een mail gestuurd naar de klantenservice om dit te melden en te vragen geen puzzels te sturen. Sindsdien wordt ze overstelpt met aanmaningsbrieven en brieven van een incassobureau. U zal begrijpen dat ze dit niet fijn vindt en wil dat het stopt. Ze wil vanzelfsprekend ook geen kosten maken om de ongewenste puzzels terug te bezorgen. U bent natuurlijk altijd welkom ze te komen halen.

Berichten (1)

IPUZZEL

Naar: R. D.

14/12/2020

Geachte meneer/mevrouw,We zullen contact opnemen met onze abonnee en dit dossier verder afhandelen.Met vriendelijke groeten,Klantenservice iPuzzel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform