Dag,De verzendprocedure voor Apple-toestellen vereist dat de Find My iPhone (FMI) altijd is uitgeschakeld.Bij het registreren van een Apple-toestellen, als de Find My iPhone nog steeds is ingeschakeld, verschijnt er een foutmelding en wordt de registratie geblokkeerd, waardoor het technisch niet mogelijk is om naar de volgende stap over te gaan.De medewerkers in de winkel hebben hun werk correct gedaan, omdat het voor hen onmogelijk is om het apparaat te verzenden, en ze hebben de Apple-procedure gerespecteerd.De klant moet deze functie verplicht uitschakelen. Ik voeg de originele link van APPLE met de procedure hierbij:Zoek mijn uitschakelen op uw iPhone of andere apparaten - Apple Support (BE)Wij zijn ons ervan bewust dat het toestel nog onder garantie valt en het is duidelijk dat zodra deze functie is uitgeschakeld, de medewerker in de winkel uiteraard de registratie van het toestel kan voltooien om het voor reparatie op te sturen.Dit zijn de normen en regelgeving van Apple, en Proximus moet deze respecteren.De garantie wordt beheerd door de fabrikant, Proximus kan geen beslissing nemen over eventuele terugbetaling.De oplossing is dat de klant contact opneemt met Apple of naar een Apple Store gaat om hulp te krijgen bij het uitschakelen van deze Find My iPhone (FMI), aangezien dit een functie is die verband houdt met Apple en niet met Proximus.Mvg.SylviaContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-08-10.05.07.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000563741]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000563741]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality