Klacht
A. C.
Naar: Lab9
2 maand na aankoop van mijn iphone 7, wou deze niet meer opladen, de oplaadpoort was kapot en dit terwijl de gsm nooit in water is geweest of op andere manieren slecht onderhouden. Ik ben naar mediamarkt geweest waar ik het toestel heb aangekocht en deze hebben mij doorgezonden naar lab9 omdat dit een officiële apple service store is. Na afgifte van mijn iphone bij lab9 voor reparatie kreeg ik een week nadien telefoon dat mijn iphone bij verzending naar hun werkplaats verloren is gegaan en dat er nu een onderzoek komt van apple uit en dat dit wel nog een week of 2 langer zou kunnen duren. Ik heb mijn iphone op 27 augustus 2018 bij lab9 binnen gebracht, we zijn nu ondertussen 7 weken verder en ik heb nog altijd mijn iphone niet terug of enige andere vorm van communicatie wanneer dit opgelost zou zijn. Lab9 zegt dat dit niet de eerste keer is dat er gsm's verloren geraken, daar stel ik mezelf dan ook vragen bij.Ik heb al naar de apple care service zelf gebeld om informatie te vragen, maar daar hebben ze mijn iphone herstellings aanvraag nooit binnen gekregen, dus ik vraag mij echt af wat er met mijn gsm gebeurt is.
Berichten (12)
Lab9
Naar: A. C.
- Typ uw reactie boven deze regel -Beste KlachtenboxWe hebben uw bericht (ticket-ID 53012) goed ontvangen. Onze medewerkers zullen dit zo snel mogelijk behandelen en terug contact met u opnemen.Indien u nog aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, dan kan dit door op deze e-mail te reageren.Hieronder vindt u het bericht dat we van u ontvangen hebben.Bedankt om contact met ons op te nemen.Het Lab9-team----------------------------------------------Klachtenbox, 10 okt. 22:13 CEST (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Lab9 Stores.[44D9WW-0QQD]
Lab9
Naar: A. C.
DATA NOT AVAILABLE
Lab9
Naar: A. C.
DATA NOT AVAILABLE
Lab9
Naar: A. C.
DATA NOT AVAILABLE
A. C.
Naar: Lab9
Is er ondertussen al iets meer informatie want we zijn weeral een week en half later en ik heb nog steeds niks gehoord hieromtrent. Ik vindt het zelf ook spijtig dat ik jullie hierover steeds moet lastig vallen, maar ik vind dat ik anders niet echt op de hoogte word gehouden.
A. C.
Naar: Lab9
Is er ondertussen al meer informatie hieromtrent, want we zijn ondertussen al terug een week en half verder en ik heb nog altijd niks gehoord van iemand.Ik vind het zelf ook spijtig dat ik jullie hier continu mee moet lastig vallen, maar ik heb zo het gevoel dat er anders helemaal geen schot komt in de zaak.Groeten Jordi
A. C.
Naar: Lab9
Is er ondertussen al meer informatie hieromtrent, want we zijn ondertussen al terug een week en half verder en ik heb nog altijd niks gehoord van iemand.Ik vind het zelf ook spijtig dat ik jullie hier continu mee moet lastig vallen, maar ik heb zo het gevoel dat er anders helemaal geen schot komt in de zaak.Groeten Jordi
A. C.
Naar: Lab9
Is er ondertussen al meer informatie hieromtrent, want we zijn ondertussen al terug een week en half verder en ik heb nog altijd niks gehoord van iemand.Ik vind het zelf ook spijtig dat ik jullie hier continu mee moet lastig vallen, maar ik heb zo het gevoel dat er anders helemaal geen schot komt in de zaak.Groeten Jordi
A. C.
Naar: Lab9
Is er ondertussen al meer informatie hieromtrent, want we zijn ondertussen al terug een week en half verder en ik heb nog altijd niks gehoord van iemand.Ik vind het zelf ook spijtig dat ik jullie hier continu mee moet lastig vallen, maar ik heb zo het gevoel dat er anders helemaal geen schot komt in de zaak.Groeten Jordi
A. C.
Naar: Lab9
Is er ondertussen al meer informatie hieromtrent, want we zijn ondertussen al terug een week en half verder en ik heb nog altijd niks gehoord van iemand.Ik vind het zelf ook spijtig dat ik jullie hier continu mee moet lastig vallen, maar ik heb zo het gevoel dat er anders helemaal geen schot komt in de zaak.Groeten Jordi
A. C.
Naar: Lab9
Is er ondertussen al meer informatie hieromtrent, want we zijn ondertussen al terug een week en half verder en ik heb nog altijd niks gehoord van iemand.Ik vind het zelf ook spijtig dat ik jullie hier continu mee moet lastig vallen, maar ik heb zo het gevoel dat er anders helemaal geen schot komt in de zaak.Groeten Jordi
Lab9
Naar: A. C.
- Typ uw reactie boven deze regel -Beste KlachtenboxWe hebben uw bericht (ticket-ID 53591) goed ontvangen. Onze medewerkers zullen dit zo snel mogelijk behandelen en terug contact met u opnemen.Indien u nog aanvullende opmerkingen wilt toevoegen, dan kan dit door op deze e-mail te reageren.Hieronder vindt u het bericht dat we van u ontvangen hebben.Bedankt om contact met ons op te nemen.Het Lab9-team----------------------------------------------Klachtenbox, 22 okt. 10:53 CESTJordi Vandenberghe (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Lab9 Stores.[8DZ76O-ZQ00]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten