Terug

IPHONE/PAKKET TELENET NIET ONTVANGEN, VERMIST

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Telenet

12/03/2024

Goedemorgen,ik bestelde een Iphone 15 bij Telenet.Deze stond eerst op bezorgmoment vrijdag 8/3/24 namiddag. Die dag bericht gehad dat het niet kon bezorgd worden en er een ander moment ging ingepland worden.Maandag 11/3/24 gebeld met POST NL en TELENET Ik werd van de ene naar de andere doorgestuurd. Ze weten niet waar het pakket is. Telenet gisterenmiddag gebeld en gingen onderzoek starten. Vandaag 12/3/24 POST NL gebeld en hadden geen weet van een onderzoek. Teruggebeld met TELENET vandaag 12/3/24 en gingen onderzoek opstarten (wederom die info). Ik heb gezegd teruggave geld maar geen verdere info hierover. Dit heeft me reeds verscheidene telefoons gekost, tijd, en heb nog steeds mijn iphone niet of teruggave geld. Kan dit proces versneld worden aub ? Zeer vervelende situatie omdat het toch een grote aankoop betreft en ik volgende week zonder gsm zit.Alvast bedankt voor uw tijd, hopelijk kan deze situatie opgelost worden. Met vriendelijke groeten, Caroline

Berichten (2)

Telenet

Naar: C. V.

12/03/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=XWc%2BHSCF7YPAfDUoChhmHRvvHufBrWo258r474KnG3fd6l%2BcJFintnJpN3TRDVjajFoG2Y%2B3RhoreDlPjMiSkL0SONpXXB

C. V.

Naar: Telenet

12/03/2024

Ik kan de link niet openen. Geeft error page not found …


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform