Goedemorgen,ik bestelde een Iphone 15 bij Telenet.Deze stond eerst op bezorgmoment vrijdag 8/3/24 namiddag. Die dag bericht gehad dat het niet kon bezorgd worden en er een ander moment ging ingepland worden.Maandag 11/3/24 gebeld met POST NL en TELENET Ik werd van de ene naar de andere doorgestuurd. Ze weten niet waar het pakket is. Telenet gisterenmiddag gebeld en gingen onderzoek starten. Vandaag 12/3/24 POST NL gebeld en hadden geen weet van een onderzoek. Teruggebeld met TELENET vandaag 12/3/24 en gingen onderzoek opstarten (wederom die info). Ik heb gezegd teruggave geld maar geen verdere info hierover. Dit heeft me reeds verscheidene telefoons gekost, tijd, en heb nog steeds mijn iphone niet of teruggave geld. Kan dit proces versneld worden aub ? Zeer vervelende situatie omdat het toch een grote aankoop betreft en ik volgende week zonder gsm zit.Alvast bedankt voor uw tijd, hopelijk kan deze situatie opgelost worden. Met vriendelijke groeten, Caroline