Terug

iPhone bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Telenet

07/06/2023

Beste, ik bestelde op 2 mei een IPhone die ik ook direct betaalde.Er volgde geen bevestiging van de bestelling.Daardoor nam ik contact op met Telenet via whatsapp.Ze vonden mijn bestelling maar konden niet zeggen wat er misgelopen was maar geen paniek,PostNL zou mij wel contacteren voor de levering.Na ettelijke malen whatsappen en bellen met de klantendienst heb ik op vandaag 7/06/2023 nog steeds niets ontvangen.Ik heb reeds meerdere malen mijn geld teruggevraagd maar dat kan blijkbaar ook niet.Ze hebben mij uiteindelijk een korting van +/- 38 euro beloofd op mijn volgende aantekening.Een doekje tegen het bloeden.Ik bestel een nieuw toestel omdat het oude dringend moet vervangen worden.Meer dan een maand later heb ik nog niets.Schandalig en zeer onklantvriendelijk.

Berichten (1)

Telenet

Naar: V. V.

08/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=RD%2BRD8rLeGSuNuoMezrc628x%2BjFc8ByueoV%2B%2BGmEp23FGZsY1ICOC4%2BgRG7g_vClu66Y6xLxZui_awdkBZ2PKfMNHskRR8


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform