Terug

Iphone besteld maar niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. S.

Naar: AMAZON

14/07/2025

Feitenrelaas: Op 20 juni 2025 heb ik via Amazon.nl een iPhone besteld. Het bestelnummer is 404-3691370-9943535. Volgens de trackinginformatie werd het pakket geleverd op 22 juni 2025 in de Van De Wiellei 76. Bij levering lag het pakket zomaar voor onze voordeur, zonder dat er door ons is afgetekend of een afleverbevestiging is gegeven. Er is niemand aan de deur geweest om het in ontvangst te nemen, en wij hebben dus niet getekend voor ontvangst. Bij het openen van het pakket bleek dat er twee kleurboeken in zaten in plaats van de bestelde iPhone. De verpakking leek op het eerste gezicht normaal gesloten, maar de inhoud klopte totaal niet met wat besteld werd. Ik heb dit onmiddellijk gemeld aan Amazon, maar tot op heden weigeren zij het probleem op te lossen of mijn betaling terug te storten, dit na herhaaldelijk contact via chat, email en telefoon. Ze verwijzen me nu naar de politie om daar een PV laten op te maken (terwijl ik reeds een melding van de politie heb aangeleverd - zie bijgevoegd)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform