Terug

iPhone 14 Pro Max besteld, nooit geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. A.

Naar: Proximus

19/06/2023

Op 14 april plaatste ik een bestelling voor een iPhone 14 Pro Max met abonnement (Ordernummer R000000110000PGIQV).Op 25 april werd ik gebeld door Proximus met de mededeling dat mijn bestelling geannuleerd was vanwege een fout van Proximus. Telefonisch werd mij meegedeeld dat ik een mail zou ontvangen voor een nieuwe bestelling en deze ook moet betalen. Ze verzekerden me dat ik een terugbetaling zou krijgen voor de eerste geplaatste (en dus geannuleerde) bestelling.Na vele telefoontjes werd het bedrag van de eerste bestelling uiteindelijk terugbetaald.Echter, tot op heden heb ik de iPhone 14 Pro Max die ik heb besteld NOOIT ontvangen. Ondanks het feit dat ik meerdere keren contact heb opgenomen en diverse cases heb ingediend, is er helaas niemand bereid om mij te helpen. Inmiddels zijn er 3 maanden verstreken en ik heb nog steeds geen iPhone 14 Pro Max ontvangen.De track and trace-code van Bpost geeft ook aan dat de telefoon nooit is geleverd. Ik verzoek om een terugbetaling voor mijn bestelling die ik nooit heb ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform