Terug

Iphone 13 niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. C.

Naar: Orange

05/12/2023

Beste, ik bestelde online met een actie op 24/11 een Iphone 13 bij Orange voor mijn moeder. Zij is klant bij Orange. Deze zou ten laatste 48u later geleverd worden.Tot op heden hebben we geen Iphone ontvangen, klantendienst kan niet helpen behalve een dossier opstellen en beloven dat ze ons gaan bellen. Tot hier toe al elke dag zelf gebeld met altijd hetzelfde antwoord. Het werd geëscaleerd en we bellen u vandaag nog.Bij de vraag om het dossier eens voor te lezen, krijgen we alles wat wij hen gevraagd hebben en niets meer. Er is dus nog steeds geen actie. Telkens wordt er beloofd dat ze ons terug zullen contacteren met een oplossing maar dat gebeurd dus niet. Als we naar een Orange winkel gaan, zeggen ze 'wij zijn maar verkopers' bij de klantendienst mogen ze geen verantwoordelijk noch de dienst waar ze aan escaleren doorgeven. We kunnen dus totaal niet verder… het antwoord de laatste keer was dat er meer dan 100 mensen zonder TV zitten en dat van ons wel kan wachten…We hebben enkel een orderbevestiging, geen tracking nummer dus ook geen idee wat of waar het fout loopt.Hoe kan zoiets ook….als ze een fout hebben gemaakt dan kunnen ze er maar uit leren maar de klant moet daar in geen geval de dupe van zijn. Dat ze een dossier opstellen, is goed maar interne keuken. Wij hebben besteld, geld van de rekening en willen gewoon het toestel waar we recht op hebben.De toestellen liggen in de winkel dus dat kan perfect klaargelegd worden en dan halen we die met plezier op. Beste, ik bestelde online met een actie op 24/11 een Iphone 13 bij Orange voor mijn moeder. Zij is klant bij Orange. Deze zou ten laatste 48u later geleverd worden.Tot op heden hebben we geen Iphone ontvangen, klantendienst kan niet helpen behalve een dossier opstellen en beloven dat ze ons gaan bellen. Tot hier toe al elke dag zelf gebeld met altijd hetzelfde antwoord. Het werd geëscaleerd en we bellen u vandaag nog.Bij de vraag om het dossier eens voor te lezen, krijgen we alles wat wij hen gevraagd hebben en niets meer. Er is dus nog steeds geen actie. Telkens wordt er beloofd dat ze ons terug zullen contacteren met een oplossing maar dat gebeurd dus niet. Niemand belt ons en als we naar een Orange winkel gaan, zeggen ze 'wij zijn maar verkopers' bij de klantendienst mogen ze geen verantwoordelijk noch de dienst waar ze aan escaleren doorgeven. We kunnen dus totaal niet verder… het antwoord de laatste keer was dat er meer dan 100 mensen zonder TV zitten en dat van ons wel kan wachten…We hebben enkel een orderbevestiging, geen tracking nummer dus ook geen idee wat of waar het fout loopt.Hoe kan zoiets ook….als ze een fout hebben gemaakt dan kunnen ze er maar uit leren maar de klant moet daar in geen geval de dupe van zijn. Dat ze een dossier opstellen, is goed maar interne keuken. Wij hebben besteld, geld van de rekening en willen gewoon het toestel waar we recht op hebben.Graag dringend jullie hulp, we willen ons geld niet terug maar wel de Iphone uiteraard. Ze liggen in de winkel dus dat kan perfect klaargelegd worden en dan halen we die met plezier op. Alvast bedankt voor jullie hulp


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform