Terug

Iphone 12 met fabrieksfout

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. S.

Naar: Apple Belgium

29/09/2023

BesteIn november 2020 heb ik een iphone 12 gekocht. Zoals overal op nieuws hebben deze gsm een software fabrieksfout. Ik heb problemen met geluid en deze zijn door die fabrieksfout. Ik heb mijn gsm ter herstelling gestuurd naar Apple. Zij weigeren deze te herstellen. Omdat er zogenaamd een dockconnector probleem is. Echter heb ik deze probleem nooit gehad. Ze willen dat ik deze eerst betaal 340€ en dan pas gaan ze fabrieksprobleem oplossen. Dit is toch helemaak niet normaal. Ze hebben mijn iphone afgewezen. En deze ongemaakt geretourneerd. Dit is niet hoe ik wil behandeld worden. Een probleem dat door fabriek is. Met 340€ koop ik praktisch een nieuwe iphone

Berichten (2)

O. S.

Naar: Apple Belgium

29/09/2023

https://support.apple.com/nl-be/iphone-12-and-iphone-12-pro-service-program-for-no-sound-issues

Apple Belgium

Naar: O. S.

02/10/2023

Goededag,Dank voor uw e-mail. Wij kunnen geen klachten of aanmerkingen van onze klanten met derde partijen of tussenkomende derde partijen zoals internet platforms behandelen door onze privacy policy.Onze klanten kunnen altijd contact met ons opnemen, met wat voor vraag, opmerking of klacht zij hebben per telefoon of via onze contact pagina's.In de hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht,Hartelijke groet,Apple Distribution InternationalApple StoreOn September 29, 2023 at 15:43:51 :PM GMT, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform