Terug

Invordering 'lidgeld' via incassobureau

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

21/05/2024

Geachte heer, mevrouw,hieronder vindt u de eerdere mailcorrespondentie met uw bedrijf en incassobureau Trivion. Niettemin ontving ik intussen een 'eerste ingebrekestelling' gedateerd 30/04/2024 vanwege Trivion incassobureau ter invordering van de hoofdsom + 20 € forfaitair schadebeding, samen € 50,35 te betalen binnen de 15 dagen, wat ik (nog) niet heb gedaan. Ik ben gedeeltelijk arbeidsongeschikt (66,67% inval. cf. ziekenfonds).U gelieve de invordering door Trivion stop te zetten a.u.b.Dank bij voorbaat!.Vriendelijke groet.Van: Josiane Suffys Verzonden: zaterdag 6 april 2024 18:54Aan: info@trivion.beCC: klantenservice@seniorenvoordeelkaart.beOnderwerp: Uw schrijven inzake PREINCASSO dd. 29/03/2024 - Dossier 4458000036Beste heer, mevrouw,In reactie op het schrijven in rubriek, tevens verwijzend naar eerdere mailcorrespondentie ter zake :Nadat mij eerst een aanbod werd gedaan n.a.v. Black Friday voor 1€, kreeg ik onderstaand aanbod dat per saldo zou resulteren in een nuloperatie mits cadeaukaart bol.com t.b.v. 20€ en korting t.b.v. 10€. Vertrouwend op fairplay vanwege de ‘opdrachtgever’ wou ik daar in eerste instantie op ingaan.Echter, werd mijn inbox ineens met een tsunami aan mailberichten overspoeld, niet in het minst ter invordering van ‘lidgeld’.Dat herinnerde mij aan alle commotie rond de vroegere ‘bedrijvengids’, met helaas vele Belgische gedupeerden.Diverse mislukte pogingen tot telefonisch contact met uw locatie SENICOM te Antwerpen ten spijt én de weinig flatterende informatie die ik intussen op het internet over uw organisatie (zetel in Nederland??) had teruggevonden, versterkten mijn argwaan m.b.t. een soort ‘déjà vu’ in geschenkverpakking.Met dit schrijven beoog ik verdere polemiek en/of discussie te vermijden. Dit evenwel onder voorbehoud van alle recht en zonder nadelige erkentenis.Hoogachtend,Josiane SuffysAvondzonweg 88500 Kortrijk Van: Seniorenvoordeelpas [support@seniorenvoordeelpas.zendesk.com] Verzonden: woensdag 24 januari 2024 14:49Aan: Josiane Suffys [js.sude@outlook.com]Onderwerp: [Seniorenvoordeelpas] Re: Uw schrijven van 8 december 2023 met aangekleefde 'Seniorenvoordeelkaart.be' 06122315041: Aan SENICOM Lange Lozanastraat 142 2018 Antwerpen ... ##- Typ uw reactie boven deze regel -##Klantenservice Seniorenvoordeelpas (Seniorenvoordeelpas) 24 jan 2024 14:48 CET Goedendag, Hartelijk dank voor uw bericht.Wij hebben op 06-12-2023 een volledige aanmelding ontvangen met uw gegevens. Tijdens deze aanmelding bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Daarnaast heeft u van ons verschillende berichten mogen ontvangen zoals de bevestigingsmail na aanmelding, nieuwsbrieven en betaalverzoeken. Hieruit heeft u kunnen opmaken dat u het lidmaatschap bent aangegaan. Zoals onder andere beschreven staat in de algemene voorwaarden (punt 3 in de algemene voorwaarden, herroepingsrecht) heeft u 14 dagen de tijd om uw lidmaatschap te herroepen. Echter heeft u uw lidmaatschap opgezegd buiten deze 14 dagen. Wij hebben dan ook een opzegging verwerkt voor na het eerste jaar. BetalingGraag denken wij met u mee. Wij zien dat er ondertussen administratiekosten bij zijn gekomen. Indien de betaling binnen 7 dagen wordt voldaan zullen de administratiekosten komen te vervallen. Wij verzoeken u vriendelijk het totaalbedrag van € 29,95 over te maken naarBankrekening: NL63 ABNA 0843 5443 09BIC ABNANL2At.n.v. Senicom B.V.o.v.v. 3220230018980 - 23720123 Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen?Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Emma Klik hier voor de openingstijden van onze klantendienst. Van: Josiane Suffys Verzonden: vrijdag 19 januari 2024 14:40Aan: info@seniorenvoordeelkaart.beCC: Dirk Detremmerie [detremmerie.dirk@telenet.be]Onderwerp: Uw schrijven van 8 december 2023 met aangekleefde 'Seniorenvoordeelkaart.be' 06122315041Aan SENICOMLange Lozanastraat 1422018 AntwerpenBeste,In reactie op uw schrijven in rubriek meld ik u geenszins gebruik te willen en/of zullen maken van uw aanbod in welke vorm ook en in het bijzonder de ‘Seniorenvoordeelkaart.be’.Ik wens geen enkel schrijven noch mailbericht noch enige andere communicatie te ontvangen van uw organisatie.U gelieve dit per kerende te noteren.Voorname groet,Josiane SuffysAvondzonweg 88500 Kortrijk

Berichten (2)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: J. S.

21/05/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 454718 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[9LELRY-9Z753]

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: J. S.

19/06/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 457763 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (België)Klachten 19 jun 2024 17:06 CEST Verandering van status van je klacht: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [G3GMWR-WX02X] Copyright 2022 Alle rechten voorbehouden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform