Ontoelaatbaar, invorderen via een (door lid) niet-getekende domiciliëring. Waar haalt CM dit recht? En u had dit zo aan de bank overgemaakt of helemaal niet?Ik ben lid bij CM (Midden Vlaanderen 120) sedert 1980, ik betaalde steeds stipt mijn CM bijdragen. Sedert 2004 was dit via een (door mij!) getekende domiciliëring bij een nieuwe bank.Een correcte klant dus?Jarenlang gebeurde de ledenbijdrage via domiciliëring 120MUTM621019061M61 Identificatienummer schuldeiser BE64 ZZZ 0874853490 zonder problemen (CM 120 Midden Vlaanderen, het dichts gelegen).Een aantal jaren geleden plots op initiatief CM via een andere domiciliëring 120MUTM621019061M61001 CM Mechelen -Turnhout Korte Begijnnenstraat 22 (CM105)!!! welke ik NOOIT ondertekende Identificatienummer schuldeiser BE08 ZZZ 050D000404Via CM probeer ik dit sedert 2019 op te lossen waaruit bij telefonisch contact blijkt dat deze idd niet voorzien is van mijn handtekening (blanco!) maar men slaagt er daar niet in bij talrijke pogingen en mijn eindeloos begrip dit op te lossen. Wegens verandering bank in 2020/2021 wil ik dit nu eindelijk correct, document bankswitch van de CORRECTE domiciliëring wordt door nieuwe bank gezonden aan CM doch deze slaagt er blijkbaar in de niet-getekende domiciliëring (terug) CM Turnhout te activeren. De 1ste invordering wordt dus .... teruggevorderd via bank en dit mandaat geblokkeerd in afwachting van mijn zoveelste verzoek/klacht.Vandaag 10/02/21 ontvang ik de zoveelste afwijzing hierin, antwoord zonder dossiernummer door Mieke Vandenbergh. Klacht kan via de Ombudsman CM naar cm.ombud@cm.be doch ik verkies deze weg om mijn klacht over te maken.Dit duurt echt al te lang, ik heb er al vele uren ingestoken en dit mag echt eens stoppen. Ik verlang CORRERECTHEID van mijn ziekenfonds (ik had ook al mails met Katrien De Jaegher, Lieven Bauwens, De Love, Maes, Dewaele... en vele telefoons met anderen.Ik ga helemaal NIET akkoord dat CM zomaar een nieuwe domiciliëring opent op mijn naam ZONDER mijn handtekening en ben hierin zeer principieel. Waar gaat dit naartoe dat invorderingen zomaar kunnen gebeuren.Ik wens verder mijn bijdragen driemaandelijks te betalen zoals vroeger steeds zonder problemen en voordat CM er een zootje van maakte. Ik ben dit echt BEU!Ik kreeg ook al eerder documenten toegezonden (per post) om mijn dossier over te plaatsen naar CM Roeselare???? Met een nieuwe domiciliëringsopdracht vooraf ingevuld bijgevoegd, enkel nog te .... ondertekenen.....Echt CM, dit is frustrerend