Terug

Invoice problem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: Proximus

09/03/2024

So, how to write about my bad experience? It started in July 23, I ordered internet via online chat with a great discount almost 20 € monthly down, so I ordered. First invoice, trouble has started. Still, I am paying full price. I spent many hours with online service on a monthly basis..., they promised every time that now is all good, but it is not good. Even on the last invoice, they charged me with boosters... but it was included price. I don't know what to do... .

Berichten (1)

Proximus

Naar: K. H.

21/03/2024

Dag mevrouw, meneer,Hierbij bevestig ik dat aan de klant alle nodige informatie werd gegeven via de voicemail van het GSM- nummer 0470773507 op 15/03/2024 en 19/03/2024. Het telefoonnummer van de dossierbeheerder werd eveneens ingesproken.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,AnitaHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-09-14.05.18.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006947540] Ref. [THREAD_ID:1921006947540]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform