Terug

Intrum van 6 euro naar 46 euro

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: VakantieVeilingen

25/10/2019

logoVerzenddatum: 25-10-2019Dossiernummer: 25648168Onderwerp: EMESA B.V. - VAKANTIEVEILINGEN.BEEMESA B.V. - VAKANTIEVEILINGEN.BEVervaldatum: 09-11-2019Bedrag: €46,00Status: Check status Geachte VANOPPEN CHRIS, Wegens een betalingsachterstand heeft onze opdrachtgever EMESA B.V. - VAKANTIEVEILINGEN.BE uw dossier in behandeling gegeven aan Intrum. In de tabel onderaan deze mail vindt u meer informatie over de samenstelling van het openstaande bedrag. Momenteel bedraagt het openstaand saldo € 46,00. U kan direct en veilig online betalen via uw eigen online bankomgeving door op ‘Nu betalen’ te klikken en de verdere instructies van uw eigen bank op te volgen. Nu betalen CustomerWebIndien wij voor 09-11-2019 geen betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij verdere invorderingsmaatregelen nemen. De wettelijke intresten blijven verder lopen. Vragen Wij hebben voor u de meest voorkomende vragen verzameld die u kan terugvinden op uw persoonlijke CustomerWeb pagina. Mocht u nog bijkomende vragen hebben, kan u ons een online bericht sturen via deze pagina. U kan inloggen via bovenstaande knop. Wilt u liever een medewerker spreken? Neem dan telefonisch contact met ons op via 02/708 30 33. Onze medewerkers staan klaar om u te helpen van maandag tot en met vrijdag tussen 8u30 en 20u en zaterdag tussen 9u en 13u. Hoogachtend, Intrum Specificatie van de factuurFactuurnummer Bedrag Factuurdatum27222479 € 6,00 01-10-2019Schadebeding € 40,00 25-10-2019Intresten € 0,00 25-10-2019Betaald bedrag € 0,00 25-10-2019Totaal € 46,00 ,-Beste is dit niet buiten proportie ik heb dit gisteren betaald via de bank omdat ik het toevallig gezien heb.-Vinden jullie dit verantwoord dat ik GEEN aanmaning heb gekregen via mail of post !!!-De eerste herinnering krijg ik van jullie via Intrum met een verschuldigd bedrag van 6 euro word 46 euro, dit word dus meer dan 700 procent extra betalen, Dit is toch wel buiten proportie.-Nogmaals de mail komt na betaling ik ga er dan ook vanuit dat jullie deze zaak op een juiste en fatsoenlijke manier afhandelen.

Berichten (1)

VakantieVeilingen

Naar: C. V.

25/10/2019

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht. We doen ons best om jouw vraag binnen  5 dagen te beantwoorden. Het referentienummer van jouw bericht is  103901. Ik heb sneller hulp nodig! Duren 5 dagen te lang? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op. We zijn bereikbaar via 02 - 808 49 93. Onze klantenservice zit voor je klaar: Maandag t/m vrijdag: 9.00-21.00 uur Zaterdag: 10:00-17:00 uur Zondag: 10:00-19:00 uur Zijn we er even niet? Kijk dan rustig even rond op onze  klantenservicepagina.  Wie weet staat het antwoord op jouw vraag daar tussen. Met vriendelijke groet, Het team van Vakantieveilingen.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform