Beste, ik nam onlangs een digitaal abonnement bij De Morgen. Ik betaal via domiciliëring. Voor de maand Maart is het bedrag er niet automatisch afgegaan, wat zeker kan kloppen, maar indien de betaling geweigerd word zou deze betaling opnieuw aangeboden moeten worden. Het betrof 1 dag dat er geen geld op onze rekening stond omwille van een betaling aan een aannemer (ik zou dit zelfs niet moeten uitleggen). Verder kreeg ik geen enkele herinnering wat betreft de achterstallige betaling, of ze moet in mijn spambox terecht zijn gekomen. De betaling van April is doodleuk wel doorgegaan en nu krijg ik plots een aanmaning van INTRUM met een extra kost van 20 euro. Ik vind dit echt niet kunnen, ik kan zelfs het abonnement niet opzeggen alvorens ik de extra kost heb betaald. Gegijzeld dus door het bedrijf DPG dat bovendien ook heel moeilijk bereikbaar is en waar je enkel kan opzeggen als je eerst uren aan de telefoon hangt...ik dacht dat schriftelijk, of via mail opzeggen een verplichte keuze was? klacht via mail naar INTRUM gestuurd, maar ik weet nu al wat het antwoord zal zijn. Ik vind dit niet correct en wil dit even aanhalen. Indien geen oplossing zal ik nooit geen klant meer worden. wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.