Beste,Vandaag ontving ik de volgende brief van Intrum, incassobureau:Geachte TANGUY LAURENS,Wegens een betalingsachterstand heeft onze opdrachtgever BE-MOBILE NV - Mobile Parking & Ticketing uw dossier in behandeling gegeven aan Intrum. In de tabel onderaan deze mail vindt u meer informatie over de samenstelling van het openstaande bedrag.Momenteel bedraagt het openstaand saldo € 42,43. Dit bedrag verwachten wij voor 01-03-2020 te hebben ontvangen op ons rekeningnummer BE68 0014 7853 5634 met gestructureerde mededeling 302612115025 ten aanzien van Intrum NV. U kunt de betaling ook makkelijk en veilig via uw eigen online bankomgeving uitvoeren met de betaallink en persoonlijke code of de QR-code onderaan deze brief.Indien wij voor 01-03-2020 geen betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij verdere invorderingsmaatregelen nemen. De wettelijke intresten blijven verder lopen.Specificatie van de factuurFactuurnummer Bedrag Factuurdatum21205545-011 € 1,80 15-04-201821205545-012 € 5,40 15-05-2018Schadebeding € 35,00 12-02-2020Intresten € 0,23 12-02-2020Betaald bedrag € 0,00 12-02-2020Totaal € 42,43Deze factuur dateert van 2018. Ik heb geen herinneringen, noch aanmaningen ontvangen. Niet via e-mail, niet via sms of via brief. Toen ik deze brief ontving wist ik zelfs al niet meer waarover het ging.Graag een rechtzetting en een correct overschrijvingsformulier van uw firma voor het bedrag van 7,20 EUR. Ik heb het nu nagekeken en dit bedrag heb ik blijkbaar inderdaad niet betaald.Mvg,Laurens Tanguy