Terug

intrum ?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Eneco

24/03/2024

Beste,graag zou ik van jullie met spoed wenen te weten waarom ik een afrekening krijg van 456,40euro plus 60 euroschadevergoeding ? Er is een afbetalingsplan opgesteld geweest die wij zo goed mogelijk volgen.het klopt enig sinds wel dat er in februari een betaling is over het hoofd gezien .dit hebben we ingehaald door op 1 maart een dubbele betaling te doen .In dit geval heeft eneco niet de minste moeite gedaan om hieromtrent een herinnering te sturen op gelijk welke manier dan ook,wel doen jullie de moeite om dit dossier direct over te maken aan intrum die dan nog het lef heeft 60 euro schadevergoeding te eisen omdat jullie gemakzuchtig zijn geweest,mensen krijgen problemen omdat jullie torenhoge facturaties doorsturen door zogezegd een oorlog waar wij geen totaal zakens mee hebben,Maar bij het minste dat er fout gaat gaan jullie met de grote hamer tevoorschijn komen ,vandaar deze mail naar jullie toe als bewijs van reactieIk zal met genoegen dit verder bespreken via de rechtbank om deze zaak af te handelen en in dit geval zelf een schadevergoeding eisen.ook al zal het me meer kosten dan nodig de uitkomst zal de media graag volgen om meerdere mensen dezelfde stappen te laten ondernemenWekelijks wordt ik opgebeld door eneco om mij lastig te vallen of ik terug klant wil worden bij jullie.het is wel degelijk jullie die alweer nalatig geweest zijn en het afbetalingsplan eindigen .Ik daar en tegen kan gemakkelijk aantonen dat ik de moeite heb gedaan om de afbetaling na te volgen.

Berichten (1)

Eneco

Naar: C. V.

27/03/2024

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je betalingen.Een voorwaarde van een betaalplan is dat we steeds de betalingen op tijd ontvangen. Indien dit niet het geval is, wordt het betaalplan gedeactiveerd en starten we de invordering opnieuw op. Dit is in dit geval ook gebeurd. Om een nieuwe betaalregeling te bekijken, contacteer je best ons incassobureau.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform