Terug

Intimidatie van oudere klanten door Total Energie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: TotalEnergies

22/02/2024

Ik heb een afbetalingsplan voor de slotfaktuur bij Total Energies.Ik heb Februari op 1 Februari betaald.De volgende is begin maart.Sinds het begin van dit afbetalingsplan probeert Total Enerigies mij iets te verwijten om het plan te kunnen annuleren en mij het volledige bedrag te doen betalen.Ik heb een aanmaning ontvangen op 8 Februari zogezegd omdat ik niet betaald had. Ik had op 1 Februari betaald !Op 13 Februari ontvang ik terug een e-mail : we hebben uw betaling van 1/2/2024 ontvangen maar die is afgeboekt ( ik weet niet wat dit betekent) kan u nogmaals betalen om te vermijden dat het plan geannuleerd wordt ( ik heb dus twee keer betaald). Ondertussen krijg ik een aanmaning en een e-mail met hun excuses dat ze per vergissing aanmaningen hadden verstuurd naar een aantal mensen.Op 15/2/2024 stuurt Total Energies een Ingebrekestelling: te betalen : 734,64 Euro’s. Reden: ik heb mijn voorschotfaktuur van 21/092024 niet betaald.(die is wel betaald geweest)Ik kreeg ook een e-mail met een aanmaning en ik kreeg een telefonische oproep op mijn GSM vandaag met dreiging om naar het gerecht te stappen als ik niet de totaliteit van de slotfaktuur betaal.In een woord dit is harassment !!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform