Beste,In februari kregen wij een schrijven met de vermelding dat er een digitale meter Zou worden geïnstalleerd op 26/03/24, en dit tussen 8 en 13 u.Wij konden ons vrijmaken, dus geen probleem en andere zaken werden gewoon verplaatst naar de namiddag.Op 26/03/24, gans de voormiddag, geen technieker te zien. Om 12.57 heb ik contact opgenomen met de plaatsingsdienst ETA en duidelijk gemaakt dat het voorziene tijdsvenster intussen ongeveer was afgelopen en dat ik om 14 u ergens heen moest. Ik heb er tevens op aangedrongen te vermelden dat dit geen weigering was, maar dat hun diensten hun eigen afspraak niet waren nagekomen.Om 13.45 kreeg ik een sms met de melding dat de technieker onderweg was. Een beetje voor 14 u kwam die mens effectief ter plaatse. Ik heb hem er ook op gewezen dat hij gewoonweg te laat was, dat ik niets weigerde, maar dat de fout bij hen lag. Daarna ben ik naar mijn eigen afspraak gegaan.Met verzenddatum 03/04/24 kregen wij een aangetekend schrijven van Fluvius. Ik hoopte in eerste instantie dat dit een verontschuldiging zou zijn of een voorstel tot compensatie voor de opgeofferde voormiddag. Het bleek dus dat wij plots weigeraars zijn, die op verschillende momenten zijn gecontacteerd, maar geen toegang hadden willen verlenen.Een klein beetje kontdraaierij is Fluvius blijkbaar niet vreemd. Zij komen hun afspraak niet na, beschuldigen ons van allerlei en dreigen met juridische stappen. Graag had ik dan ook van Fluvius, en dat mag ook aangetekend, welgemeende excuses gekregen.Bijkomend moet mij ook van het hart dat de info die Fluvius meegeeft, nogal nattevingerwerk lijkt. In het eerste schrijven (09/02/24) vertelt men dat het installeren ongeveer 2 uur tijd vergt. In het tweede schrijven (03/04/24) houdt men het bij ongeveer een uurtje (verkleinwoord). Van een leercurve gesproken.Het is mij ook niet duidelijk hoe men het volgende moet interpreteren: TEAplus heeft jouw metervervanging ingepland op 26/03/24 tussen 8-13h uur.In dit schrijven (09/02/24) houdt men nog rekening met een duur van de werken van 2 uur.Betekent dit dan dat de vervanging uiterlijk om 13h moet beëindigd zijn - wat impliceert dat de technieker er uiterlijk om 11u dient aan te beginnen.Of bedoelt met dat de technieker kan komen tot net voor 13h en er dan nog kan aan beginnen - wat impliceert dat het opgelegde tijdvenster niet volstaat en de klant eigenlijk voor blok staat en eventueel dient te verzaken aan zaken die net hierna zijn gepland.Samengevat, ik ben een boze klant die zich onheus en incorrect behandeld voelt en dan nog moet vaststellen dat de verstrekte info ook maar met haken en ogen aaneen hangt.