Terug

Interventieprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. F.

Naar: AG Insurance

10/01/2025

Dag, Mijn contractnummer bij AG-Insurance is 88-28347852502, en hun referentie voor de schadegeval waarvoor ik een klacht indien is WZU/2222423469/88. De klacht betreft een schadegeval (inbraak en vendalisme auto) van 14/11/2024. De klacht: ten eerste heeft het meer dan twee weken geduurd na de ontvangst van een bestek van de garage, voordat AG insurance haar expert kon sturen. Ten tweede blijft AG insurance mij vertellen dat zij nog geen expertverslag hebben ontvangen, terwijl zij mij geen vervangwagen willen geven. Dit is erg lastig, te meer het een bedrijfswagen betreft die ik elke dag nodig heb voor mijn beroepsactiviteiten. Gelieve te helpen

Berichten (2)

AG Insurance

Naar: K. F.

10/01/2025

Geachte heer, geachte mevrouw Ik meld u goede ontvangst van uw bericht van zonet. Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte “AG00086/AT”. Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken. Ingevolge de strenge privacy bepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan dhr. Kanyamihanda. Met vriendelijke groeten Customer Complaints www.ag.be Follow us on:

Bemiddeling door Testaankoop 14 januari 2025

AG Insurance

Naar: K. F.

15/01/2025

Geachte heer, geachte mevrouw Ik kan u hiermee bevestigen dat dhr. Kanyamihanda zonet een antwoord ten gronde mocht ontvangen. Met vriendelijke groeten Frank Customer Complaints www.ag.be Follow us on:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform