Terug

interventie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Proximus

29/09/2023

Vermits ik problemen heb met internet was er een technische interventie voorzien door Proximus vandaag 29 september tussen 8.30 en 12.30. ik heb daar ook een e-mail ter bevestiging van gekregen.Mijn vrouw heeft speciaal verlof genomen om thuis te zijn voor deze interventie.Niemand van Proximus is opgedaagd deze morgen. Ik heb via hulplijn Proximus gecontacteerd driemaal. (om 11.30, om 1300 en ook 16.30)Ik werd telkens geinformeerd door iemand van Proximus dat technicus nog vandaag zou passeren. Ik heb daarbij om 18.00 Proximus nog gecontacteerd via de chat dienst en daar heeft men mij vermeld dat de interventie was gepland maar niet toegewezen aan een specifieke persoon.Uiteindelijk is niemand komen opdagen van Proximus op 29 september. Daarbij moet ik ook vermelden dat niemand van Proximus mijn vrouw gecontacteerd heeft dat de interventie niet zou doorgaan ondanks dat de gsm van mijn vrouw duidelijk is doorgegeven aan Proximus.Dergelijke handelingen zijn onverandwoord. Ondertussen zitten we met een internet service die niet werkt.Dit maakt het voor ons onmogelijk om teleworking te doen

Berichten (2)

Proximus

Naar: M. D.

02/10/2023

Monsieur, Madame,Je vous confirme avoir pris en charge la plainte de Monsieur Dorval MichelNous informerons le client aussi vite que possible du suivi de la plainte via un entretien téléphonique.CordialementYouliaL'équipe ProximusContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-29-19.29.16.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001804094]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001804094]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

M. D.

Naar: Proximus

11/10/2023

hallodeze klacht is nog steeds niet opgelost. ik verwacht dat Proximus mij contacteert OP VOORHAND en duidelijk zegt wanneer Proximus zullen langskomen voor een mogelijke interventie. Geen interventie zonder afspraken op voorhandik heb nog steeds geen internet dat werkt groetenMichel dorval


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform