Geachte mevrouwGeachte heerOp 29/03 ll. heb ik bezoek gehad van een technicus van Whirlpool om een herstelling uit te voeren aan mijn oven. Na een aantal minuten merkte ik dat de technicus niet bekwaam is (geen kennis van een oven). De averij is mechanisch en kan met hittebestendige lijm worden opgelost. Echter heeft de technicus geen aangepast materieel mee om de averij op te lossen. De technicus meldt dat de dienst na verkoop mij een voorstel zal doen tot aankoop van een nieuwe oven en de kostprijs van de interventie van de technicus (199,00 euro) in mindering zal brengen. Dit gegeven wordt ook vermeld op de website bij de aanvraag tot interventie van een technicus.'S avonds krijg ik van de dienst na verkoop een e-mail dat er mij geen offerte kan worden bezorgd van het type oven (90 cm breedte) omdat dit type niet meer in het gamma zit. Dus Whirlpool handelt in dit geval met voorbedachten rade aangezien ze de gegevens van mijn oven kenden en dus wisten dat ze me geen nieuw voorstel konden doen. Ik heb 199 euro betaald met als resultaat dat de oven niet herstelbaar is (onbekwaamheid technicus) en er geen voorstel tot aankoop van een dergelijke oven kan worden gedaan. Ik heb geantwoord op de e-mail die ik die avond nog heb ontvangen. Het antwoord daarop is totaal niet klantgericht.