Beste, Op 1 feb heb ik een herstelling aangevraagd van mijn Riello boilervat, de nodige onderdelen, anode en pakking had ik vermeld op de interventieaanvraag.Ik werd door Van Marcke opgebeld om een afspraak te maken. Ik heb nog gewezen op de nodige onderdelen voor reparatie. De vriendelijke dame beloofde mij dat deze aanwezig zouden zijn bij de interventie.Ter voorbereiding had ik het water uit de ketel gehaald en de flens gedemonteerd, dit zou de inspectie vergemakkelijken.Op 14 feb is een technieker langs geweest, hij had geen onderdelen bij, was niet voorbereid op een reparatie. Hij heeft geen moeite gedaan om de ketel te inspecteren. Zijn gereedschapskist is dicht gebleven. Mijn vraag om de anode los te draaien vond hij “lastig” en ook dit is dus niet uitgevoerd.Na het nemen van een paar foto’s is hij vertrokken met de belofte het nodige te doen om de pakking te bestellen. Totale duur bezoek = 5 min. Sorry, dit is geen interventie, er is ook geen werk bon aangeboden ter ondertekening.Ik heb de technieker gezegd dat ik dan maar mijn plan zou trekken en die pakking zelf monteren.Op 4 maart kreeg ik tot mijn verrassing een factuur F233980, 174,24€. Voor welke prestatie?Dezelfde dag heb ik klacht ingediend en verzocht factuur F233980 te crediteren.Op 21 maart kreeg ik bevestiging van Nancy (FrontOffice Medewerker) dat mijn klacht onderzocht zou worden. De volgende dag bevestiging van Kim (Dossierbeheerder Verwarming) dat er een betwisting geregistreerd werd.Op 4 april haal ik de pakking voor de flens op bij Van Marcke Roeselare en betaal deze met Bancontact.Gevolg: Ik heb ik een andere sanitair man aangesteld die wel de moeite deed om het lek te vinden. Nu is er eindelijk een reparatie in zicht.Op 24 april kreeg ik een mail van Sabine (Medewerker Frontoffice) Beste meneer HillewaereWe hebben uw dossier even bekeken en hadden al rekening gehouden met de eerste factuur voor de vervolg interventie. Dus op het tweede bezoek is er geen werk nog verplaatsing aangerekend omdat dit al op de eerst factuur stond.We vragen dus om deze 2 facturen alsnog te willen betalen zodat we dit dossier kunnen afsluiten.Op 29 April heb ik Sabine volgende geantwoord:Beste Sabine,Er is helemaal geen tweede bezoek geweest. De tweede factuur F276686 betreft een onderdeel, door mij opgehaald in Van Marcke Roeselare en ter plaatse betaald met bancontact. Gelieve dit dossier te herzien en mij hierover op te bellen.Nog geen verdere reactie ontvangen.Mijn probleem/frustratie:Van Marcke stuurt een onvoorbereide technieker die het probleem ontloopt maar wel de nodige foto's neemt om te kunnen factureren. Ik heb er begrip voor als je een taak niet aankunt, maar dan stuur je toch geen factuur?Het Frontoffice en de Dossierbeheerder hebben dossier vluchtig bekeken en denken dat het probleem opgelost werd tijdens een 2de interventie. Er is helemaal geen 2de interventie geweest, laat staan een oplossing, dit is dus een misvatting.Mijn vraag:Credit nota voor factuur F359929(6%BTW), factuur F233980(21%BTW)Factuur F359930(6%BTW), factuur F276686(21%BTW) als betaald markeren, deze is op 04/04/22 met bancontact betaald bij afhalen onderdeel bij Van Marcke roeselare.