Geachte,Ik had mij terug als lid aangesloten na telefonisch contact met uw diensten van VAB omdat ik onverwacht pech had. Ik heb zoals afgesproken mijn lidgeld betaald aan de wegenwachter. Die wegenwachter heeft mij ter plaatse gezegd dat mijn startmotor dood was. Dit was zijn conclusie nadat ik hem had verteld wat ik had gedaan om van de rotonde en de straat af te geraken nadat de auto niet meer wilde starten.Gezien zijn diagnose heb ik de wagen laten afleveren bij de dichtsbijzijnde beschikbare garage. Een auto5 garage.Daar werd mij achteraf meegedeeld dat de startmotor niet het probleem is maar de distributieriem over was. Dat is een heel andere diagnose dan wat de wegenwachter had gezegd. Dan had ik mijn wagen zeker niet naar die garage laten brengen maar gewoon thuis laten afleveren. De wagen staat nu gewoon naast de weg en moet daar weg. Ik wil die gewoon thuis hebben staan zodat ik mijn platen beschikbaar heb om tijdelijk verder te kunnen met een andere wagen. Het heeft mij 360 euro gekost aan uw VABdiensten om een foute diagnose te krijgen en nu zonder hulp verder te moeten.Ik had een aanvraag gedaan om de wagen op te halen en bij mijn thuis af te leveren. Dit is 2x geweigerd.Vandaag kreeg ik enige tijd na mijn melding een sms dat de wegenwachter over 5 tot 10 minuten ter plaatse zou zijn. En al bij al ontving ik later een telefonisch bericht dat die niet zou komen.Na wat telefonisch contact woord tegen woord van wat de wegenwachter zou gezegd hebben in tegenstelling van wat hij in zijn verslag heeft geschrevene en mij Niet heeft gezegd .. blijf ik in de kou staan en mijn wagen aan de kant van de weg.Terug telefonisch contact opnemen ging niet meer op dat nummer, die was onbereikbaar geworden kreeg ik via een ingesproken bericht te horen.Ik heb gevraagd hoe ik een klacht kon indienen. Het gekregen nummer heeft meer dan een half uur wachttijd gebruikt om pas daarna dan iemand aan de lijn te krijgen om te zeggen dat er niemand meer aanwezig was op die dienst. En dat op een gewone werkdag om halfdrie in de namiddag??Pas vandaag bij mijn nieuwe poging om mijn wagen thuis te krijgen ontving ik na opnieuw de vraag hoe ik klacht kan indienen een sms met het te gebruiken emailadres hiervoor.Ik ga dan ook effectief een klacht indienen, met name tegen die wegenwachter die of zijn stiel niet kent of gewoon niet de fairplay heeft om te zeggen wat er aan mijn wagen fout was. Ik herhaal ...kostprijs voor deze oplichterij ..360 euro om geen hulp te hebben.Bij deze wil ik formeel een einde maken aan mijn lidmaatschap bij uw diensten. Ik herhaal, een onmiddellijke stopzetting van dit onnuttige contract.Ik contacteer ook de diensten van testaankoop betreffende deze wat ik noem VAB oplichting. Dan heeft mijn jarenlang lidmaatschap bij hun diensten ook een actief nut. En ik zoek via welke kanalen ik dit kenbaar kan maken aan de Vlaamse weggebruiker.Dit moeten de mensen weten. En dan nog te zeggen dat ik die vab interventie een score van 10 heb gegeven omdat ik die man geloofde. 0 op 10 ging niet, maar zelfs 1 is teveel voor zijn onbekwaamheid of onwil.Graag ontvang ik van u snel een bevstiging van mijn stopzetting, en verneem ik graag hoe ik mijn geld terug ga krijgen voor iets wat er toch niet is, met name mensen met pech hulp biedDit betreft interventie onder nummer 7434778 van 21 januari en ook onder nummer 7446114 van vandaag 31 januari waar men eerst een sms stuurde dat de wegenwachter over 5 a 10 minuten ter plaatse zou zijn.En tot slot hoe kan ik formeel klacht tegen die betrokken wegenwachter indienen? Dit doe ik via testaankoop met betrokken dossiernummers toch, of stap ik ook naar de politie om hem via de van uw diensten gekregen interventiedossiers te traceren? Dit is ernstig niet grappig. Ik verwacht antwoord op al mijn vragen. Deze mail gaat ook naarklachtenbehandeling@vab.bemaar als die werken zoals na mijn telefonische oproep vorige week, dan verwacht ik ook daar niet veel van.Heel onvriendelijke ..zeg maar heel boze groet,E.B.hieronder nog de afrekening wat ik heb betaald voor een dienstverlening die er niet is. Zo kan de mogelijke nieuwe klanten zien voor wat ze betalen maar niet krijgen.VAB N.V.----------AANSLUITINGSNUMMER-------------------------Onderschrijver :Dhr. E BPechverhelping auto/motor Benelux Geldig van 21-01-2024 tot en met 20-01-2025 Prijs : 149,00 EURUitbreidingenVervangwagen Benelux Geldig van 21-01-2024 tot en met 20-01-2025 Prijs : 69,00 EURVAB-MagazineGeldig van 21-01-2024 tot en met 20-01-2025 Prijs : 0,00 EURDepannagerechtGeldig van 21-01-2024 tot en met 20-01-2025 Prijs : 141,00 EURTOTAAL BEDRAG (taksen en kosten inbegrepen) 359,00 EURTe Zwijndrecht 26-01-2024De onderschrijver, De door VAB gemachtigd persoon,Ik bevestig de algemene voorwaarden te hebben gelezen en te aanvaarden. Ik kies ervoor de wettelijke en contractuele informatieelektronisch te ontvangen of te consulteren op de website (https://www.vab.be/nl/pech-en-reisbijstand/voorwaarden). De aansluiting geldtvoor gebeurtenissen tijdens de duur hierboven aangeduid en vangt aan ten vroegste om 0u na de dag van de betaling van de premie of voorbinnenlandse pech ontstaan 4 dagen na de dag van aansluiting.KWIJTINGBetaling Lidmaatschap Aansluitingsnr 65884197 149,00 EUR (23-01-2024)141,00 EUR (23-01-2024)69,00 EUR (23-01-2024)Tot slot, hieronder nog het laatste bericht van VAB ... men zal onderzoeken dus ... maar mijn wagen staat nog steeds stil naast de kant van de weg !!!VAB-Klantenservice do 1 feb, 09:50 (1 dag geleden) aan mijOnze referentie:2024129Uw referentie: klacht interventiedossier 7434778 dd 21 januari 2024Beste heer, Naar aanleiding van het telefoongesprek dd. 31/01/2024 hebben we voor uw dossier een klacht opgestart. We laten uw vraag/opmerkingen onderzoeken bij de juiste afdeling en brengen u op de hoogte van hun vaststellingen. Heeft u ondertussen nog vragen?Bel dan gerust naar 03 253 61 40 of stuur e