Terug

Internetstoring - Zeer slechte service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Scarlet

02/03/2024

Beste,twee weken geleden werd bij mij thuis een modem van Scarlet geïnstalleerd. Het internet heeft toen een zestal dagen goed gewerkt. Toen het plots uitviel en niets hielp, heb ik contact opgenomen met de klantendienst. Daar leek het erop dat ik snel geholpen zou worden, met een medewerker die bevestigde dat er problemen waren en diezelfde dag nog een technieker zou langskomen.Toen ik niets hoorde, heb ik uiteindelijk nog minstens vijf keer opnieuw gebeld. Iedere keer weer leek de medewerker niets te kunnen zien in mijn dossier - er was dus blijkbaar nog nooit écht iets ondernomen. Soms was de info ook tegenstrijdig. Telkens opnieuw de belofte dat ze zelf terug contact zouden opnemen.Uiteindelijk zocht ik schriftelijk contact. Ik werd opgebeld door degene die mijn mail behandelde, en zij vroeg naar mijn beschikbaarheid om een technicus langs te sturen. We spraken een vrijdag af, ik bleef speciaal thuis. Toen er om 16u45 nog niemand geweest was, belde ik opnieuw naar de klantendienst (voor die zou sluiten). Daar bleek dat er iets misgegaan was, in elk geval zou er geen technieker meer komen. De volgende stap? Zij zouden terug contact opnemen.Intussen werkt het internet al ruim een week niet meer, en is er al drie keer beloofd dat er een technieker langs zou komen.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: L. D.

21/03/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01979532-53 met als Scarlet referentie 32303276 in behandeling genomen.Volgens onze gegeven is er inmiddels een technische interventie geweest waarbij het nodige is uitgevoerd.Via onze klantendienst is er een compensatie toegekend die zal in mindering gebracht worden op de volgende rekening.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform