Beste,twee weken geleden werd bij mij thuis een modem van Scarlet geïnstalleerd. Het internet heeft toen een zestal dagen goed gewerkt. Toen het plots uitviel en niets hielp, heb ik contact opgenomen met de klantendienst. Daar leek het erop dat ik snel geholpen zou worden, met een medewerker die bevestigde dat er problemen waren en diezelfde dag nog een technieker zou langskomen.Toen ik niets hoorde, heb ik uiteindelijk nog minstens vijf keer opnieuw gebeld. Iedere keer weer leek de medewerker niets te kunnen zien in mijn dossier - er was dus blijkbaar nog nooit écht iets ondernomen. Soms was de info ook tegenstrijdig. Telkens opnieuw de belofte dat ze zelf terug contact zouden opnemen.Uiteindelijk zocht ik schriftelijk contact. Ik werd opgebeld door degene die mijn mail behandelde, en zij vroeg naar mijn beschikbaarheid om een technicus langs te sturen. We spraken een vrijdag af, ik bleef speciaal thuis. Toen er om 16u45 nog niemand geweest was, belde ik opnieuw naar de klantendienst (voor die zou sluiten). Daar bleek dat er iets misgegaan was, in elk geval zou er geen technieker meer komen. De volgende stap? Zij zouden terug contact opnemen.Intussen werkt het internet al ruim een week niet meer, en is er al drie keer beloofd dat er een technieker langs zou komen.