Terug

Internetradio opeens betalend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. L.

Naar: MARANTZ

03/08/2023

Beste, ik heb in 2016 een internetradio gekocht van het merk Marantz.Een tijdlang kon ik die zonder problemen gebruiken.Maar nu reeds een paar jaar geleden schakelde Marantz opeens over op een ander systeem waardoor je nu geen nieuwe radiostation meer kan toevoegen aan de stations die je voordien hebt ingesteld zonder een (klein) bedrag jaarlijks te betalen om nog andere internetstations te beluisteren.Had ik dat vooraf geweten dan had ik deze radio niet gekocht! Ik word hier maw. gewoon bedrogen. Ik zou willen dat deze situatie wordt rechtgezet zodat ik mijn internetradio gewoon kan verder gebruiken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform