Terug

Internetradio niet meer bruikbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: MARANTZ

16/02/2020

Beste, ik kocht in januari via Coolbleu een radio van Marantz (Marantz M-CR611 Zwart). We luisteren naar internetradio. Sinds kort kunnen we geen zenders meer nemen. Er wordt doorverwezen naar www.radiomarantz.com, waar wordt gemeld dat we vanaf nu moeten betalen voor de zenders. De site ziet er twijfelachtig uit, dus vragen we bij Marantz na wat er aan de hand is. Zij laten weten dat VTune hun toestellen niet meer ondersteunt en nu vraagt om te betalen. Maar, dat het wel een ok service is. Dus, we betalen. Maar, we kunnen nog steeds niets doen. Niet zozeer het bedrag dat we betaald hebben is het probleem. Maar wel het feit dat we een toestel hebben dat we na drie jaar niet meer kunnen gebruiken. En dat Marantz hier geen antwoord/oplossing geeft. We hopen dat er ergens toch ondersteuning kan komen, waardoor we het toestel kunnen blijven gebruiken. Met vriendelijke groeten

Berichten (3)

MARANTZ

Naar: M. V.

18/02/2020

Beste Mieke,Bedankt voor het contact opnemen met ons.Jammer dat u tot op heden er nog niet in geslaagd bent de internetradio werkend te krijgen.Ik wil u adviseren het apparaat eens stroomloos te maken voor circa 5 minuten.Koppel vervolgens het aparaat opnieuw op het stroom en test of de werking van internetradio geslaagd is.Mocht dat niet zo zijn wil ik u vragen een ondersteuningsticket aan te maken voor onze product support afdeling.Dit kunt u doen viaonze website. Klik vervolgens op '˜'een vraag stellen'' en volg de stappen zoals aangegeven.Met vriendelijke groet,BrianBrian van de LaarConsumer Support AssociateSound United EuropeBeemdstraat 11Postbus 87445653 MA EindhovenT: 31 040-2507800www.soundunited.com

M. V.

Naar: MARANTZ

20/03/2020

Wij hadden dit al geprobeerd, hebben dit nogmaals gedaan. Zonder resultaat. Ondertussen een ander toestel gekocht. Geen Marantz meer...

MARANTZ

Naar: M. V.

20/03/2020

Beste Mieke,Vervelend dat de internetradio nog steeds niet functioneert.Kunt u eens het apparaat loskoppelen van het stroom voor circa 3 minuten? Vervolgens wil ik u vragen het apparaat weer op het stroomnetwerk te koppelen. Dit wil nog wel eens helpen om de internetradio werkend te krijgen.Mocht ook dit niet helpen wil ik u adviseren contact op te nemen met vTuner. Dit kan via de website die zij gebruiken, www.radiomarantz.comZij kunnen namelijk in hun systemen de koppelingen controleren tussen de internetradio dienst en de Marantz versterker.Mocht u alsnog onze hulp willen of contact willen hebben met ons kan dat door contact op te nemen met onze helpdesk, dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 11:00 en 16:00 op +31(040)250-7800.Ook kan u 24/7 een ticket aanmaken op onze website: s:marantz-nl.custhelp.com/ en klik vervolgens op '˜'Een vraag stellen''.Bij aanvullende vragen hoor ik dit graag van u.Met vriendelijke groet,Marantz Support


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform