Terug

Internetproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Telenet

26/05/2023

Als jarenlang trouwe klant van Telenet had ik tot nog toe geen echte problemen met internet van Telenet.Tot 24/05/2023 alles normaal.Sedert gisteren 25/05/2023 opeenvolgende problemen met het internet, snelheid met horten en stoten en meerdere malen viel de communicatie totaal weg met de gekende goede raad om de kabels te controleren, de modem te heropstarten enz. enz... Dit alles om de schijn te wekken dat het probleem bij mij ligt en niet bij Telenet.Vanavond weerom hetzelfde. Uit de snelheidstest (bij Telenet) blijkt een downloadsnelheid van 2,1 Mbps, en een uploadsnelheid van 3,2 Mbps. Mijn Telenent-One abonnementsvoorwaarden vermelden resp. snelheden tot 250 en 20 Mbps! Minima worden wel niet vermeld en dus staat de Telenet-paraplu wijd open !Dit alles terwijl een tariefverhoging nakend is. Best nog even wachten hiermee en de klanten schadeloos stellen voor de ongemakken.Bestaande klanten houden en nieuwe klanten werven gebeurt best op een andere manier, alle reclame in de media ten spijt !

Berichten (1)

Telenet

Naar: M. S.

02/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=8UY_75oJraVP5j5Z%2B18VczXDn0VVPoOJdhz1cBVRhvw2Qc_bq4J5kG5dLIPvIsPQahL1fEdx6mP2HmXz4USS2N1KYFY88O


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform