Terug

Internetproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: Telenet

20/03/2020

Geachte,- Op donderdag 05/03/2020 ’s morgens geen internetverbinding.015 666666 technische dienst verwittigd . Een technieker zou langs komen op vrijdag 06/03/2020 ts 8.30u en 13.00u.- Op vrijdag 06/03/2020 ‘s Namiddags kwam een technieker langs en verving de modem. ’s Avonds ging ons scherm op grijs met de vermelding CS1002: “geen internetverbinding met de tv-box”Onmiddelijk 015/666666 technische dienst verwittigd en probleem uitgelegd. -hebben op hun beurt getracht vanop afstand de internetverbinding met de tv-box herop te starten,Tevergeefs, opnieuw grijs scherm met vermelding CS1002.Vanop afstand de tv-box gereset: opnieuw grijs scherm met vermelding: CS1002.Uiteindelijk vroeg de bediende om nergens aan te komen omdat er een technieker ging langskomen op dinsdag 10/03/2020 tussen 12.30u en 18.00u. Uiteindelijk duurde het 15 dagen en 5 interventies vooraleer wij terug internetverbinging hadden met alle toestellen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform