Geachte,- Op donderdag 05/03/2020 ’s morgens geen internetverbinding.015 666666 technische dienst verwittigd . Een technieker zou langs komen op vrijdag 06/03/2020 ts 8.30u en 13.00u.- Op vrijdag 06/03/2020 ‘s Namiddags kwam een technieker langs en verving de modem. ’s Avonds ging ons scherm op grijs met de vermelding CS1002: “geen internetverbinding met de tv-box”Onmiddelijk 015/666666 technische dienst verwittigd en probleem uitgelegd. -hebben op hun beurt getracht vanop afstand de internetverbinding met de tv-box herop te starten,Tevergeefs, opnieuw grijs scherm met vermelding CS1002.Vanop afstand de tv-box gereset: opnieuw grijs scherm met vermelding: CS1002.Uiteindelijk vroeg de bediende om nergens aan te komen omdat er een technieker ging langskomen op dinsdag 10/03/2020 tussen 12.30u en 18.00u. Uiteindelijk duurde het 15 dagen en 5 interventies vooraleer wij terug internetverbinging hadden met alle toestellen