Terug

Internetproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Orange

20/08/2024

Beste Ik schrijf om onze ernstige frustratie te uiten over een aanhoudend probleem met onze internetverbinding en de manier waarop dit door uw klantendienst wordt afgehandeld. Sinds begin juli hebben we geen internet meer omdat Fluvius bij werkzaamheden in onze straat onze internetkabel heeft geraakt. Aangezien Telenet de netbeheerder is, zouden zij dit probleem moeten oplossen, maar dit kan alleen met toestemming van Orange. Ondanks dat we al minstens tien keer contact hebben opgenomen met uw klantendienst, krijgen we telkens tegenstrijdige informatie en wordt er niets opgelost. Wij betalen momenteel voor een dienst die we niet ontvangen, en dit is onaanvaardbaar. We dringen erop aan dat dit probleem onmiddellijk wordt aangepakt en opgelost. Indien er geen actie wordt ondernomen, zullen we genoodzaakt zijn ons abonnement op te zeggen en verdere stappen te ondernemen, aangezien we niet bereid zijn te betalen voor een dienst die niet geleverd wordt. Ik hoor graag hoe jullie dit verder willen aanpakken.

Bemiddeling door Testaankoop 16 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform