Beste, we hebben de afgelopen weken zeer regelmatig pannes in onze buurt op het internet-netwerk.
Ik heb hierover al veel communicatie via de (niet zo responsieve) klantendienst van Hey! via hun Whatsapp tool, maar hieruit komt niets zinnig.
Mijn vraag:
"Ik vroeg me af hoe jullie compenseren voor deze gebrekkige dienstverlening. Ik betaal voor een stabiele internetverbinding. Ik kan begrijpen dat er werkzaamheden moeten gebeuren, maar dan kan men ons vooraf op de hoogte brengen. 1 keer was te begrijpen, 2 keer wil ik ook nog vergeven, maar we hebben de laatste weken al veel vaker storingen gehad op de internetverbinding en dat vaak voor langer dan een uur en eenmaal zelfs een hele dag. Als je van thuis werkt dan moet je kunnen rekenen op een stabiele verbinding en dat heb ik afgelopen maand niet mogen ervaren."
Ik zou graag gepast gevolg op deze vraag krijgen, want dat krijg ik niet via de CHAT. Dossiernummer is 73266860.