Terug

Internetmodule is niks waard

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: VAILLANT

17/12/2023

Beste,Mijn installateur heeft mij de module van Vaillant opgedrongen, terwijl ik liever een honeywell wou. Voor de prijs van jullie module, mag deze meer dan twee weken werken zou ik zeggen.Twee weken na aankoop, geen connectie meer, alles werkt normaal, alles is aangesloten maar mijn gsm wil niet meer met die brolmodule connecteren.Geen nood, ff account verwijderen, nieuw aanmaken. Werkt niet. Ik vermoed dat de module eerstdaags jullie kant opkomt wnn dit niet snel is opgelost.Ik raad iedereen ten sterkste af om Vaillant te nemen, neem een deftige wifi module, eentje die meer mogelijkheden heeft en niet Vaillant noemt.Met teleurgestelde groeten,Youri Verween

Berichten (3)

Y. V.

Naar: VAILLANT

22/12/2023

Die module valt ineens weg, geen contact meer mogelijk. Na verschillende dagen resetten, app verwijderen, bridge verwijderen, account verwijderen, krijg ik uiteindelijk na de zoveelste dubbele reset (volgens de handleiding) terug contact.Al dan niet toevallig tijdens een update van het systeem, krijg ik eindelijk na een week terug contact met de module. De update die volgens de handleiding paar minuten duurt, blijkt meer dan 8 uren later geüpdatet te zijn.Volgens de helpdesk dien ik een technieker te raadplegen van Vaillant. Die wel dan niet gratis is, naar gelang de installatie 🙂 Dus het hangt af van het oordeel van hun technieker als je wel dan niet moet betalen.Nog nooit in 30 jaar dat ik met soft en hardware bezig ben, zulke pruts soft- en hardware tegengekomen. Het is ten zeerste aan te raden, wanneer je uw verwarming via wifi wenst te bedienen, om een ander merk van thermostaat te nemen!!!

VAILLANT

Naar: Y. V.

29/12/2023

O.ref/CM-V10626172Beste heer Verween,Na analyse van het dossier stellen wij vast dat wij nog niet zijn zijn moeten langs komen. Indien U problemen heeft kan U steeds een afspraak bekomen via onze dienst naverkoop op het nummer 02/334 93 52. De technieker bepaald ter plaatse of het toestel voldoet aan de garantievoorwaarden en de interventie al dan niet betalend is.Vanop afstand kan men geen analyse opmaken.U kan eventueel ook onze dienst connectivity contacteren op het emailadresconnectivity@vaillant.beMet vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!

Y. V.

Naar: VAILLANT

15/01/2024

Beste,Het is duidelijk dat het probleem met jullie update te maken heeft gehad. Ik ben ondertussen ook eens gaan zien naar verschillende websites, omtrent jullie systeem. Het lijkt niet de eerste keer te wezen. Ik hoop dat niet bij elke update mijn systeem plat valt.Het is aan jullie om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw kan gebeuren.Met vriendelijke groeten,Youri Verween


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform