Terug

Internetabonnement omschakeling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

E. V.

Naar: Proximus

17/04/2025

Beste, Proximus/Scarlet/Testaankoop …???? Proximus verdubbelt – zonder enige verklaring of voorafgaande verwittiging – de prijs van het internetabonnement. Chatbox (met verhoogde AI !!!!) snapt geen enkele vraag. De telefoniste weet van toeten noch blazen en heeft geen weet van een ander abonnement. ‘Consumentenvergelijkingen’ wijzen Scarlet als goedkoper alternatief aan. Omschakeling = 29 euro. Geen technicus. Modem blijft dezelfde. Klantnummer… hetzelfde. Facturatie…dezelfde bankrekening. Scarlet is immers …deel van Proximus. 29 euro voor een computer- ‘click’. Testaankoop geeft bovendien foutieve informatie: de omschakeling (zelfs niet binnen eenzelfde bedrijf) is helemaal niet gratis…

Berichten (1)

Proximus

Naar: E. V.

24/04/2025

Geachte heer/mevrouw, Graag bevestigen we dat we de klacht van dhr./mevr. ELIANE VAN DEN ENDE via Test-Aankoop goed hebben ontvangen. We nemen zo spoedig mogelijk contact op met de klant om hem/haar te informeren over de voortgang van de klacht. Met vriendelijke groeten, Kim Het Scarlet-team ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-04-17-16.30.41.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921018141383]

Bemiddeling door Testaankoop 08 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform