Terug

internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. S.

Naar: Telenet

13/01/2025

Hallo, ik heb deze Telenet-factuur die het verbruik met 33 euro overschrijdt. Volgens hen is het internet uit Marokko en Gibraltar gehaald en daarom staat er deze extra kost op de factuur. Ik ben dus niet in Marokko of Gibraltar geweest, dus het is een Deze rekening was geen erg aangename verrassing, dus ik laat het aan jullie over. Alvast bedankt.

Berichten (1)

Telenet

Naar: J. S.

14/01/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-33404417 Beste, Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug. Vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform