Terug

Internet word afgesloten zonder waarschuwing. Factuur naar verkeerd adres.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. L.

Naar: Proximus

22/09/2020

Al jaren heb ik hetzelfde probleem. Ze sluiten mijn dienst bij hun (internet) zonder enige waarschuwingen vooraf, omdat er facturen niet zijn betaald. Telkens worden deze facturen naar het verkeerde adres gestuurd of komen niet aan aan het bijgevoegde adres. Ze beweren dat ze wel waarschuwingen sturen en ook dat ze die wel naar het juiste adres op sturen. Ik zit met voorlopig bewindvoering die al mijn rekeningen betaald. Zei melden mij steeds dat zij geen facturen binnen krijgen. Ik moet bijna elke maand bellen naar proximus service om te melden dat wij deze facturen niet binnen krijgen, en excuseren zich totaal niet en gaan niet in dat zij in fout zijn met de opsturingen van de facturen. Dit is nu al zo'n 3 jaar om de 2 maand dat dit voorkomt. Daardoor wil ik nu in mijn recht zijn door hun aan te klagen omdat dit totaal in mijn ogen niet kan.

Berichten (1)

Proximus

Naar: O. L.

23/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform