Terug

Internet werkt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

S. N.

Naar: Orange

25/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor internet met klantennummer 1.8312468. Sinds 24/09/2024 heb ik een probleem waardoor ik geen gebruik meer kan maken van het internet. Ik heb het probleem al gemeld via telefoon zonder enig positief resultaat. Er is mij telefonisch verteld dat er een technieker zal langskomen maar dit zal een week duren. Het probleem hierin is dat ik thuis werk en ik dus helemaal in de problemen zit. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Indien ik hier geen schadevergoeding voor kan krijgen zal ik mijn abonnement opzeggen. Met vriendelijke groet

Berichten (1)

S. N.

Naar: Orange

26/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor internet met klantennummer 1.8312468. Sinds 24/09/2024 heb ik een probleem waardoor ik geen gebruik meer kan maken van het internet. Ik heb het probleem al gemeld via telefoon zonder enig positief resultaat. Er is mij telefonisch verteld dat er een technieker zal langskomen maar dit zal een week duren. Het probleem hierin is dat ik thuis werk en ik dus helemaal in de problemen zit. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Indien ik hier geen schadevergoeding voor kan krijgen zal ik mijn abonnement opzeggen. Met vriendelijke groet Klantnummer: 1.8312468


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform