Terug

Internet volume onterecht verbruikt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

A. V.

Naar: Telenet

24/06/2025

Volgens Telenet is het maandelijkse volume voor de facturatieperiode 26 mei tot 25 juni verbruikt, waardoor het internet enkel op een zeer lage (onwerkbare) downloadsnelheid beschikbaar is. Het klopt niet want er is maar 158 van de 175 of 200 Gb verbruikt.

Berichten (1)

A. V.

Naar: Telenet

26/06/2025

Bijkomend werd heden 26/6/2025 om 8:39 vastgesteld dat de internet snelheid nog steeds (onterecht) vertraagd is. Dit ondanks dat de nieuwe abonnementsperiode gestart is op 26/6/2025. Uw dienst geeft aan dat de internetsnelheid pas terug om 12:00 conform het abonnement wordt hersteld. Dit is onaanvaardbaar. Bovendien is de medewerker opgedragen om een duurdere abonnementsformule aan te smeren. Dit is een bewuste vuile strategie van test aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform