Terug

Internet verbinding

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

L. S.

Naar: Proximus

23/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor [telefoon/internetlijn/televisie abonnement] met klantnr [820999]. Sinds meer dan 3 maand zijn problemen met jullie internet. Die valt uit voor één uur, 15 minuten, soms langer dan een uur, soms korter. We zijn dit echt beu. Dit gebeurt tijdens mijn werk (thuiswerk met vpn) dat ik voor een uur of meer niks meer kan doen, of in het midden van vergadering. Tijdens het kijken van TV (proximus digitaal abonnement) Tijdens het studeren van mijn zoon. Dit ligt 100 % aan jullie en niet aan de apperatuur in ons huis. Reset procedures allemaal gedaan. We kunnen begrijpen dat er soms bij werken nieuwe fiber kabel of dergelijk een onderbreking niet te vermijden valt, maar dit slaat alles. We betalen geen enkele factuur meer aangezien jullie niet in staat zijn een stabiel product aan te leveren en zijn op zoek naar een andere provider voor al onze diensten incl gsm van vrouw en kinderen.

Berichten (2)

Proximus

Naar: L. S.

27/11/2024

Geachte heer,mevrouw, Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Luc Swankaert in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-11-23-12.15.16.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013797241]

Proximus

Naar: L. S.

03/12/2024

Geachte heer,mevrouw Hierbij bevestigen we dat de klant Luc Swankaert verder werd geholpen door onze diensten. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-11-23-12.15.16.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013987828]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform