Beste, ongeveer tien jaar geleden werd bij ons in de straat een nieuwe lijn getrokken voor Proximus naar onze woning. Sindsdien hebben we op heel erg regelmatige basis onderbrekingen van de dienst meermaals per dag. Telkens moet ik Proximus bellen en komen ze het euvel herstellen, eerst een technieker voor de analyse en dan werken in de straat. Enkele maanden later starten de onderbrekingen echter opnieuw en herhaalt het verhaal zich. Vandaag is de technieker opnieuw langs geweest voor analyse, de komende dagen komen ze de lijn oplappen. Concreet is mijn vraag naar Proximus: gelieve een structurele oplossing te bieden. Mogelijke opties zijn ofwel een nieuwe lijn trekken van de centrale in de straat. Gezien Proximus volop bezig is met de uitrol van fiber denk ik niet dat dit voor hen een optie zal zijn. Andere optie is fiber versneld uitrollen bij ons in de straat. De oplossing die de technieker voorstelde was overstappen naar een andere provider, wat we liever niet doen maar indien er vanuit Proximus geen structurele oplossing komt op korte termijn, vrees ik dat dat onze enige mogelijkheid wordt. Gezien ik regelmatig thuiswerk en met twee studerende kinderen, zijn die talrijke onderbrekingen niet meer houdbaar. We betalen net evenveel als anderen maar de dienstverlening die we krijgen is momenteel ondermaats. Ik zal hierover ook rechtstreeks contact opnemen met Proximus en met mijn gemeentebestuur. Met dank en vriendelijke groet Lut