Terug

Internet/tv onderbrekingen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

S. V.

Naar: Proximus

14/11/2025

Beste Ik ben al jaren en jaren klant bij proximus. Over deze jaren heen heb ik al zeer veel problemen gehad en na ontzettend veel meldingen hadden we eindelijk iemand die mee wou werken aan een oplossing en het had opgelost. Deze zomer met een bang hartje overgestapt op fiber en uiteraard 2 dagen na de installatie is de miserie terug begonnen. In een tijdspanne van 4 maanden heb ik jullie al zeker meer dan 20 keer gecontacteerd en is fiberklaar ook 2 keer moeten langskomen, technieker van Proximus 4 keer. Het gesukkeld blijft, zat 3 dagen zonder internet en tv. Het is nu zo erg dat men mij al 2 weken belooft telefonisch contact met mij op te nemen om een technieker in te plannen die kosteloos alles zou komen vervangen zodat ik eens en voor altijd geen problemen meer heb. Tot mijn extreem groot ongenoegen ben ik opnieuw niet opgebeld. Een schande is het. Jullie klantenservice is extreem slecht om dan nog maar te zwijgen van de telefonisten en chatters die soms heel onbeschoft zijn en tegen hun goesting je moeten te woord staan. Bij mij is de druppel vol en informeer ik bij andere providers. Als bijlage bewijs dat ik ging gecontacteerd worden voor de zoveelste keer maar dit alweer niet is gebeurd.

Berichten (2)

Proximus

Naar: S. V.

17/11/2025

Geachte, Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de klant Sharon Van Heyste in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo spoedig mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-14-20.30.24.000000 ======

Proximus

Naar: S. V.

08/12/2025

Geachte, Hierbij bevestigen we dat de klant Sharon Van Heyste verder werd geholpen door onze diensten. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-14-20.30.24.000000 ======


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform