Beste
Ik ben al jaren en jaren klant bij proximus. Over deze jaren heen heb ik al zeer veel problemen gehad en na ontzettend veel meldingen hadden we eindelijk iemand die mee wou werken aan een oplossing en het had opgelost. Deze zomer met een bang hartje overgestapt op fiber en uiteraard 2 dagen na de installatie is de miserie terug begonnen. In een tijdspanne van 4 maanden heb ik jullie al zeker meer dan 20 keer gecontacteerd en is fiberklaar ook 2 keer moeten langskomen, technieker van Proximus 4 keer. Het gesukkeld blijft, zat 3 dagen zonder internet en tv. Het is nu zo erg dat men mij al 2 weken belooft telefonisch contact met mij op te nemen om een technieker in te plannen die kosteloos alles zou komen vervangen zodat ik eens en voor altijd geen problemen meer heb. Tot mijn extreem groot ongenoegen ben ik opnieuw niet opgebeld. Een schande is het. Jullie klantenservice is extreem slecht om dan nog maar te zwijgen van de telefonisten en chatters die soms heel onbeschoft zijn en tegen hun goesting je moeten te woord staan. Bij mij is de druppel vol en informeer ik bij andere providers. Als bijlage bewijs dat ik ging gecontacteerd worden voor de zoveelste keer maar dit alweer niet is gebeurd.