BesteSedert begin december 2020 zijn er problemen met internet. Ik bel momenteel bijna elke week naar de technische dienst van jullie bedrijf. Daar krijg ik telkens te horen dat er een storing op mijn lijn zit (slechte kwaliteit: Ik betaal voor kwaliteit!), dat ze mijn modem niet kunnen vinden, enz.. Ondertussen zijn er ook al een aantal techniekers aan de deur geweest. Ook hier zien ze een storing op de lijn. Ze lossen het op maar een paar dagen nadien begint het probleem terug. Ze hebben ook een booster geïnstalleerd die niet naar behoren functioneert en die ik trouwens moet betalen. Ik heb van een technieker 1TB mobiele data voor 1 maand gratis gekregen. Ik hoop dat dit inderdaad gratis is. Na 2 maand constant bellen en geen vooruitgang te boeken is voor mij de maat vol. Daarbij wil ik melden dat niet alle medewerkers professioneel zijn. Aan de telefoon krijg je de meest rare antwoorden. Ik geef een aantal voorbeelden van antwoorden die ik krijg:- Ik zal 3 mails sturen: Je opent de eerste en je kijkt of dit je helpt, zo niet, open je de tweede mail, zo niet, open je de derde mail... En als de problemen dan nog blijven, bel je ons maar terug. Hoe kan ik nu een mail openen als ik geen internet heb?- Mevrouw, zet je tv volledig uit dan zal internet beter werken.- Mevrouw, door Corona moet iedereen op internet...- Eerst je klantennummer, zo niet, help ik niet. (Dit nummer had ik nog nooit moeten geven. Aan de hand van mijn telefoonnummer, adres, geboortedatum zien ze perfect wie ik ben.)Zo kan ik nog lang doorgaan. Sommigen gooien zelfs de hoorn dicht of de verbinding is opeens verbroken. Deze week probeer ik al 3 dagen om een afspraak met een technieker te krijgen. De eerste afspraak werd vastgelegd op 2 februari 2021. Twee minuten nadien krijg ik een bericht dat de afspraak geannuleerd werd. Ondertussen ben ik nog aan de telefoon met een medewerkster. Ik breng haar daarvan op de hoogte en krijg als antwoord dat dit niet mogelijk is want dat ze mij ingepland heeft. Ik lees haar het bericht voor en krijg als antwoord dat haar systeem blokkeert en dat ze mij zal terugbellen om half 5. Dit heeft ze nog altijd niet gedaan. Op Myproximus zie ik dat de afspraak van 2 februari uitgevoerd is. Hoe kan dit nu? We zijn nog maar 28 januari! Vrijdag 29 januari bel ik terug om een afspraak te krijgen. De eerste medewerkster zegt, wacht even mevrouw, ik bekijk dit hier eens. Na 20 minuten wachten, wordt de verbinding plots verbroken. Ik bel terug, weer iemand anders aan de lijn. Ik leg het probleem terug uit. De medewerker zegt: Hoe kan dit nu dat ze jou laten wachten tot dinsdag? Er kan deze avond tussen 17.00 en 20.00 uur nog iemand langskomen. Om 19.37 krijg ik telefoon van Proximus, ik neem op maar aan de andere kant van de lijn wordt niks gezegd. Ik leg dicht en bel nog 2 keer terug. Telkens voicemail. Direct daarna krijg ik een bericht dat de technieker langs is geweest maar dat ik niet thuis was. Onmogelijk want alle gordijnen waren open, lichten brandden en ik stond aan het raam. Ok, ik bel terug om dit te melden. Na lang wachten, krijg ik als antwoord: De technieker zal nog langskomen en zal je bellen als hij in aantocht is. Ondertussen zijn we zaterdag en weer hebben ze niet terug gebeld of is er niemand langsgeweest. Ik wil al heel lang een klacht indienen maar via mail is dit bijna onmogelijk. Mijn geduld is op. Ik krijg geen kwaliteit terwijl ik daar wel voor betaal. Internet heb ik nodig voor mijn werk. Online vergaderingen mee volgen, lukt momenteel niet.Ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost raakt zodat ik mijn werk naar behoren kan uitvoeren.Alvast bedankt.