Terug

internet onderbreking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

P. V.

Naar: Proximus

15/07/2025

Geachte, ik ben klant bij Scarlet met referentie: klant nr 15154173 en internet nr 102480533645. Op woensdag 29/6/2025 werd het internet onderbroken, waardoor we sinds die dag enkel gebruik kunnen maken van mobiele data en geen TV meer kunnen kijken. Donderdag heeft een technieker van Scarlet vastgesteld dat het het probleem bij de fiberaansluiting ligt. Ik heb al menige telefoons gepleegd. Bij scarlet wordt ik steeds goed geholpen, bij telefonische contacten met fiberklaar en APK krijg ik geen gehoor. Steeds zijn de medewerkers in gesprek voor lange tijd. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen 5 werkdagen onze internetverbinding terug te herstellen. Ik verzoek u om een schadevergoeding van €75 voor het geleden ongemak. Met vriendelijke groet, Pieter Van den Bergh

Berichten (1)

Proximus

Naar: P. V.

05/08/2025

Geachte, Hierbij bevestigen we dat de klant Pieter Van den Bergh verder werd geholpen door onze diensten. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-07-15-15.45.34.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921020891697]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform