Terug

Internet niet aangesloten, toch factuur ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Proximus

12/07/2023

Beste,Ik ben reeds jaren klant bij Proximus.In februari 2023 is mijn moeder overleden. Ik wenste het contract van mijn moeder over te nemen, zodat we in haar woning nog TV en internet zouden hebben.Er zou een technieker langskomen om de fiber opnieuw te activeren, deze werd wel gefactureerd, maar is niet geweest.Gevolg > ik heb al voor 2 maanden een factuur ontvangen hoewel er nog geen internet is.Mijn simpele vraag is:Op het adres van mijn moeder: graag TV en internet (via fiber).Vriendelijke groet,Linda


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform