Beste, Al jaren ben ik trouwe klant bij Proximus. Sinds ik verhuisd ben heb ik helaas zeer veel problemen met het internet gehad. Meermaals per dag, en ik durf zelfs zeggen meermaals per uur, valt het internet weg. De kwaliteit van de verbinding laat ook echt te wensen over. Eerst viel de storing nog mee en kwam dit om de paar dagen voor, maar het laatste half jaar heb ik er eigenlijk continu last van. Om een idee te schetsen: deze tekst schrijf ik met mijn smartphone omdat het anders onmogelijk is... Mijn smartphone heeft ook nog eens geen onbeperkte datalimiet dus spaarzaam zijn is de boodschap...Er zijn al verschillende techniekers langsgekomen om te zien waar het probleem zich bevindt. Over deze service heb ik zeker geen klachten. De conclusie is dat het aan de lijn in de straat ligt en dat er niets aan te doen valt omdat ik de enige persoon in de straat ben blijkbaar die problemen heeft met het internet. Volgens Proximus is de beste oplossing gewoon wachten tot er glasvezel komt in de straat en dan daar gebruik van te maken. Dit is echter voor Proximus een goede oplossing, maar ikzelf heb hier weinig aan. Wie weet duurt het nog jaren eer er glasvezel komt en eer het helemaal in orde gemaakt is. Het is dus eigenlijk totaal oneerlijk dat ik nu evenveel moet betalen per maand voor internet dat niet werkt dan andere mensen waar het internet perfect werkt. Op zijn minst vraag ik een compensatie, misschien in de vorm van een goedkoper abonnement, maar het liefst van al wil ik gewoon dat het probleem wordt opgelost. Het hoeft echt niet de snelst mogelijke verbinding te zijn, maar gewoon wat muziek luisteren of een filmpje streamen is nu gewoon onmogelijk en dit lijkt mij iets vrij basic voor in 2023... Hopelijk kan iemand mij eindelijk verder helpen, want dit is gewoon zeer frustrerend.Met vriendelijke groeten en alvast bedankt,Stefanie