Beste, zonder enige waarschuwing of itsvte laten weten kwam er een technicus van Telenet langs bij ons voor een kwaliteitscontrole.Uiteraard was er niemand van ons gezin thuis waardoor er werd beslist om onze internetverbinding af te sluiten wegens een storing. Dit gebeurde op 16/05.17/05 Beslis ik om te bellen naar de klantendienst en daar word mij verteld dat men pas op 23/05 kan langskomen om het probleem op te lossen.Ik neem daar persoonlijk een halve dag verlof voor omdat word beloofd dat de technicus tussen 08u en 13u zou langskomen.Helaas hebben wij niemand gezien of gehoord waarna ik terug bel naar Telenet en me daar word verteld dat de eerstvolgende afspraak pas op 3/06 kan plaatsvinden.Hierdoor kan mijn vrouw nog steeds niet van thuis uit haar job uitvoeren en zullen wij een kleine 3 weken zonder internet moeten zitten.Door de valse beloften moeten wij ons dan maar steeds aanpassen aan hun situatie en dat is onaanvaardbaar.