Terug

Interne problemen met overname waardoor na 2 maanden nog steeds geen diensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Telenet

04/10/2023

Beste, Begin augustus hebben wij bij de Telenet-winkel op de Bruul te Mechelen een overname van contract aangevraagd wegens verhuis. Intussen zijn we 2 maanden verder, wonen we hier al 1,5 maand en hebben wij nog steeds geen stabiel internet, geen werkend gsm-nummer en digibox. Het is werkelijk een schande, wetende dat zoals mijn partner als ik hier een business runnen. Wij hebben al ettelijke klanten verloren omdat we hen geen diensten online kunnen bieden. Ik heb het wel één keer gedaan: vanuit de garage een call opgezet met een klant, want dat is het meest dichtbij de modem. Bijzonder onprofessioneel, zo vond ook die klant. Wij beseffen ten zeerste dat ook jullie een business runnen en niet wakker liggen van een klant meer of minder. De kleine zelfstandige daarentegen loopt hier wel grote schade door op.Wij hebben de voorbije maanden zonder overdrijven meer dan 50u aan de lijn gehangen met jullie medewerkers van de technische dienst, het onthaal, de overnamedienst, noem maar op. Telkens een andere werknemer die ons opnieuw vertelde dat een grove fout werd gemaakt zowel door een werknemer van Telenet als door het systeem, waardoor onze case nu in de back back office zit bij de software ontwikkelaars. Op geen enkel moment krijgen wij hierover een stand van een zaken, een zicht op wanneer het probleem zou opgelost zijn. Aangezien ikzelf nog een business abonnement bij Proximus had heb ik die moeten behouden zodat ik zeker mobiele telefonie heb en mijn klanten kan bereiken. Mobiele telefonie die Telenet mij momenteel niet biedt, al maakt het deel uit van ons business pakket. Aangezien wij aan niets meer durven raken (je zou voor minder), heb ik niets veranderd aan het Proximus business pakket om zeker mijn telefonische diensten niet ver verliezen zolang de overname rond is. Dit maakt dat wij momenteel nog een volledig pakket bij Proximus betalen sinds augustus, zonder dat we van alle diensten kunnen gebruik maken, aangezien we verhuisd zijn. Hier dient uiteraard een schadevergoeding van Telenet tegenover te staan. Los van de schadevergoeding die Telenet ons verschuldigd is voor alle miserie, gebrek aan diensten, begeleiding, het verliezen van klanten, noem maar op. Om nog maar te zwijgen over het feit dat wij ASAP de diensten ter beschikking moeten krijgen die ons 2 maanden geleden al waren beloofd.Gelieve hier onmiddellijk gevolg aan te geven en ons niet opnieuw 2 maanden aan het lijntje te houden. Indien wel, nemen we meteen verdere stappen.Met vriendelijke groeten,Maite Forrez

Berichten (1)

Telenet

Naar: A. C.

09/10/2023

Beste,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten,Bjorn RedantMediation AdvisorTelenet BusinessLiersesteenweg 4, B-2800 Mechelenbusiness.telenet.beBereikbaar van maandag tot en met donderdagConfidential Internal ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform