Beste,Mijn partner en ik zijn sinds afgelopen zaterdag 23/09 naar een nieuw adres verhuisd. Daarbij hadden we graag mijn lopend Telenet-abonnement mee overgezet naar het nieuwe adres.Hiervoor hebben wij de aanvraag tot 'verhuis van je diensten' via de Telenet-website ingediend op 25/08. Naar mijn inziens ruimschoots op voorhand daar op hun website de melding wordt gemaakt dat een normale termijn +/- 3 weken duurt.Onze afspraak werd uiteindelijk vastgelegd op vandaag, 28/09. Dus ook al 1 week langer dan ze zelf aangeven. Maar hier konden we uiteraard mee leven.Enkele dagen op voorhand kregen wij mails aan dat ze zouden langskomen tussen 12u30 en 18u op die 28ste september dus hadden wij hiervoor een familielid opgetrommeld om tussen die periode in ons huis aanwezig te zijn.Om 13u05 vandaag kregen wij dan opnieuw een mailtje aan van Telenet met de volgende melding: Onze technicus is bij de vorige klant vertrokken en naar jou onderweg. Hij zal rond 16:09 bij jou zijn. We rekenen erop dat je thuis bent.Uiteraard hebben we vervolgens aan het familielid gemeld dat hij niet heel de middag aanwezig moest zijn, en gewoon moest terugkomen rond 15u45 om zeker op tijd te zijn.Vervolgens krijg ik plots om 13u36 (een halfuur na het verkrijgen van de mail in kwestie!) een telefoontje + voicemail van de Telenet-technieker dat hij voor onze deur staat en er uiteraard niemand thuis was. Het moment dat ik hem kon terugbellen, rond 14u30, wist hij me zonder al te veel manieren te vertellen dat hij niet meer kon terugkomen en ik contact moest opnemen met de klantendienst van Telenet.Na vervolgens bijna 45min in wacht te staan met deze klantendienst, werd mij heel simplistisch meegedeeld dat mijn afspraak werd verplaatst naar 7 november !!! We spreken over een verlengde termijn van meer dan een maand.Uiteraard ben ik woedend te keer gegaan aan de telefoon en gevraagd achter een uitleg waarom een klant de dupe kan zijn van een intern probleem bij Telenet met betrekking tot hun opgemaakte planning en de bijhorende communicatie.Vervolgens heeft ook mijn partner nog met Telenet gebeld + is zij langs een Telenet-winkel gegaan en krijgen wij steeds dezelfde boodschap te horen dat een vervroeging van de afspraak niet meer mogelijk is.Met andere woorden: de schuld wordt gewoon in onze schoenen geschoven.Graag hadden hieromtrent een klacht gezien aan het adres van Telenet aangaande hun gebrek aan respect en de minimale aandacht aan klantentevredenheid.Uiteindelijk zijn wij nu het slachtoffer geworden van een, volgens mij, foutief verstuurd mailtje van Telenet maar wat dus neerkomt op het aanleveren van incorrecte informatie.Vervolgens gaan wij nu, als we er niet voor kiezen om over te stappen naar Proximus, nog langer dan 1 maand zonder internet zitten...Wij zien niet in wat er langs onze zijde nog meer gedaan kan of kon worden.Wij hebben duidelijk hun afspraken en meegedeelde informatie gevolgd, maar uiteindelijk worden we gewoon als een nummer behandeld en kunnen we opnieuw 'achteraan de rij' aanschuiven. Daarom dat wij het hierbij niet willen laten.