Klacht
K. V.
Naar: Lampiris
Beste, naarmate ik veel problemen heb gehad qua communicatie en een lakse huisbaas. En internetproblemen heb. Cyberstalking(indien nodig kan ik de pv nummers voorzien) heeft er zich een probleem voorgedaan bij Lampiris op 24 augustus 2018? Er was een opzeg gebeurd dat ik ging verhuizen en dat het contract mocht stopgezet worden. Dat wist een medewerkr mij te vertellen toen ik belde nadat ik het nieuws had verkregen van Eandis dat mijn electriciteit ging afgesloten worden omdat de bewoner op het gelijksvloers?!! ik woon alleen in een losstaand huis geen energieleverancier had?! Excuseer, de maand september was inmiddels al lang betaald? Dit vreselijke nieuws wist ik op 14 sept, mijn verjaardag dan nog. Ik belde dus naar de CS van lampiris met de vraag : Hebben jullie mijn betaling vr september goed ontvangen?Natuurlijk mevrouw Vandewalle. Toen antwoorde ik hoe komt het dat ik dan deze briefwisseling van Eandis kreeg? Ah oh, gaat u verhuizen? EUH nee anders zou ik september toch niet betaald hebben? Mevrouw het spijt ons dit is een interne fout en we zullen dit meteen oplossen met als gevolg ze dit niet gedaan hebben. Ik een maand eandis zou MOETEN betalen door HUN fout. En ik met een nieuw contract opgeschept zit waar alle gegeven nog eens mis van zijn ook en dat voorschotfactuur 3dubbel zo hoog is!
Berichten (24)
Lampiris
Naar: K. V.
Je klantreferentie:E181460854Dag Kim,Het spijt me te horen van de problemen die je ondervond. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Je doet er wel goed aan me op de hoogte te houden, bedankt.Inmiddels keek ik je klantenfiche na en ik zie dat we inderdaad foutief een verhuis voor je regelden. Mijn excuses voor de vergissing. Intussen startten we wel je contract weer op, op het klantennummer E181460854. Ik zie ook dat je betaling voor september 2018 inderdaad in orde is. Hierover hoef je dus niet ongerust te zijn.Ik zie wel dat er nog een open saldo is, op je oorspronkelijke klantennummer, van 1.649,75 euro. Dit gaat over het volgende: Je facturen voor november 2017 tot en met juli 2018.Een gedeelte van je afrekening voor elektriciteit, voor de periode van 25 oktober 2016 tot 2 oktober 2017.FactuurE1804953530. Dit is de annulering van je oorspronkelijke afrekening N1700511587, voor gas, voor de periodevan 25 oktober 2016 tot 2 oktober 2017.Om bovenstaande beter te kunnen volgen, vind je in bijlage een overzicht van de verrichtingen tussen jou en Lampiris, om dit rustig na te kijken. Ter verduidelijking geef ik je onderstaande verklaringen.E = factuur.N = creditnota.PAYCL = terugbetaling door Lampiris.DOM = betaling via domiciliëring.ODP = overboeking van betaling.Ik zie echter dat het restsaldo van de genoemde afrekening, 648,2 euro, ons momenteel bereikt. Zodra dit geld ons bereikt, blijft er dus een open saldo over van 1.001,33 euro.Het is mogelijk hiervoor een afbetalingsplan op te maken voor dit saldo, in maximaal 12 schijven. Dit maakt een eerste schijf van 83,49 euro en 11 resterende schijven van 83,44 euro. Mag ik je vragen of je dit plan wenst te laten opmaken?Ik zie ook dat je facturen voor je nieuwe klantennummer inderdaad hoger zijn. Dit komt doordat de jaarlijkse verbruiken hoger zijn ingeschat. Je geniet sowieso wel ook op je nieuwe klantennummer het sociaal tarief. Als ik je geschatte jaarverbruiken weer aanpas naar deze van je oorspronkelijke fiche, maakt dit een maandbedrag voor elektriciteit en gas samen van 169,75 euro.Mag ik je vragen om me te bevestigen of je deze verlaging wil doorvoeren? Adminsitratief is het het makkelijkst als ik je mag vragen je huidige facturen voor september tot en met november 2018 met de huidige bedrag te vereffenen. Ik bevestig dat ik dan je bedrag vanaf december 2018 verlaag. Je eerste jaarafrekening in november 2018 zet natuurlijk recht wat we tot dan teveel aanrekenen.Ik bied je graag 15,00 euro korting aan op het onderhoud van je verwarmingsketel!De brandverzekering vraagt dit toch elke 2 jaar en je ketel verbruikt dan ook veel minder.Het is zelfs mogelijk dit in kleine stukjes te betalen. Voor meer info of verdere vragen, contacteer me gerust. Ik help je graag verder.Alvast bedankt en bedankt voor je vertrouwen,FilippeJe Lampiris medewerkerTel: 32 11 49 49 48Fax: 32 4 340 63 99www.lampiris.beLampiris SARue Saint-Laurent 544000 Liège--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D0Y33WA3._5001np1Nbt:ref
K. V.
Naar: Lampiris
Beste Lampiris, dank je wel voor deze zeer uitmuntende uitleg maar vooraleer ik zal bevestigen ivm al die facturen. Waarom ik dit blad heb ontvangen van Eandis van jullie diensten? Er kloppen toch veel dingen niet ivm met deze gehele zaak. Ook zal de huisbaas er voor een stuk moeten tussen komen aangezien, het loodjes van de plonkast door was. Hij electricien is en er zelfs quasi nog nooit naar gekeken heeft en er ergens te veel spanning of een apparaat die te hoog verbruikt aanwezig is. Als u mij vriendelijk verzoekt vraag ik graag een repliek waarom jullie diensten van januari 2019 zullen STOP gezet worden bij mij? Ik kan het bestand hier niet in bijvoegen met de foto te groot is. Naar welk mail adres mag ik dit bewijs sturen? MVG KIM
Lampiris
Naar: K. V.
Je klantreferentie: E181460854Dag Kim,Goed dat je nog eens informeert naar de betekenis van de brief van Eandis, bedankt.Uiteraard is het niet de bedoeling dat zij meters sluiten.Het komt erop neer dat we eerst, verkeerdelijk, je contract stopten omdat je zogezegd verhuisde. Wanneer iemand verhuist, en er binnen anderhalve maand niemand anders een contract neemt op dat adres, Eandis de meters sluit.Echter, intussen startten we je contract weer, zij het op een ander klantennummer. Eandis weet dus wel degelijk dat er nog steeds een contract is en zij laten de meters dus gewoon open. Ik bevestig dus dat je hiervoor zelf niets meer hoeft te doen en niet ongerust hoeft te zijn.Ik bied je graag 15,00 euro korting aan op het onderhoud van je verwarmingsketel!De brandverzekering vraagt dit toch elke 2 jaar en je ketel verbruikt dan ook veel minder.Het is zelfs mogelijk dit in kleine stukjes te betalen. Voor meer info of verdere vragen, contacteer me gerust. Ik help je graag verder.Bedankt voor je vertrouwen,FilippeJe Lampiris medewerkerTel: +32 11 49 49 48Fax: +32 4 340 63 99www.lampiris.beLampiris SARue Saint-Laurent 544000 Liège--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D0Y33WA3._5001np3A21:ref
K. V.
Naar: Lampiris
Beste Lampiris/Beste Filippe,Filippe. Vooreerst wil ik je zeggen dat je een gediciplineerd medewerker bent van Lampiris. Waarvoor dank. Ik hoop dat je mijn bescheid niet verkeerd opneemt maar het is gewoon TER VERDUIDELIJKING.Ik ben Kim aangenaam en mijn motto is "EERLIJKHEID DUURT HET LANGST" ! Aangezien ik werkelijk door deze "deining" dusdanig wel echt uit mijn woning WORD gezet! Jawel buiten gebonjourd! Dit spelletje qua verbruik electriciteit, verkeerde aanrekeningen, vergissingen etc ..al meer dan 6 maanden bezig is, en de huisbaas wat op zich laat wachten. Mensen met voldoende duiten kunnen zich niet voor ogen houden hoe men "met gemak" grote voorschotfacturen kunnen betalen van een "maar" kleine 270euro per maand. Al wetende dat men zeer ecologisch ingesteld is. Als vrouw, alleen gevestigd in een huis die zogegd een verbruik had als dat van een kleine KERNCENTRALE. Jullie concern mij on-HOLD had gezet 6 maanden lang zonder mij nog maar in te lichten van dit euvel. Als jullie moeite hebben gedaan om mij te bellen en ik onbereikbaar was, (uitleg volgt nog) bestaat "paard en kar" ook nog of onze al lang vergeten postduif. Opeens een rekening van 1700euro voorgeschoteld krijgen. Eindafrekeningen die nogal bizar zijn qua periodes. Door jou uitleg Filippe is dit nu wel veel duidelijker! MAAR kosten die niet door mij veroorzaakt zijn aangezien het een verbruik had zoals een kerncentrale,nogmaals. Dan begin je wel even na te denken waarom de huisbaas zo traag reageert? Cyberstalking door een "buurtbewoner" ?! Een filter op mijn aansluiting van de distributiekabel te hebben ontdekt. Dit weet ik ook nog maar sinds 2weken. Opeens te horen kreeg, en jullie hebben dit zelf nog eens bevestigd. VERKEERDE VERHUIS !! Door een derde persoon die via mail mijn verhuis heeft opgezegd op 24 aug 2018?!! Waar jullie de fout in gemaakt hebben dit te aanvaarden. Vraag ik jullie met alle vriendelijkheid graag de gegevens van de persoon op? Natuurlijk moeten jullie dit kunnen voorleggen me dunkt? Het zou jammer zijn dit wederom omzeild wordt met mooipraterij in eigen voordeel. Ik deel jullie graag mede dat testaankoop ook al geinformeerd ivm de zaak CYBERSTALKING en ook beschik over 2 pv s van de Politie en een NOTA van de FOD dat ik terecht moet geholpen worden. Als men dan nog eens profiteert van het feit dat ik gediagnosticeerd ben met GAD en PTSD. Een zeer makkelijke prooi ben om belachelijk te laten overkomen bij Jan en alleman en niemand mij voor serieus nam! De online opzeg van de verhuis dit de das heeft omgedaan. Aangezien ik vrijwillig naar een psychiater ga ,in de categorie GEEN MENING meer WIJ ZEGGEN ZE VOOR U word geklasseerd. Het gevolg geworden is dat ik nu mijn woning uit moet. Ik kan u alleen maar onthullen wat er gebeurd en/of nog steeds aan het gebeuren is. Uit uw woning gejaagd door, laten we zeggen een huisbaas die het apparaat maar niet weet te vinden. Er in dat huis iets scheelt, ik geen loodgieter nog electricien ben maar het wel MOETEN worden ben omdat er niemand achter mij stond. Ik na een hels jaar moeten kunnen bewijzen heb dat ik het voor het rechte eind had. Een loodgieter/electricien heb moeten vergoeden! Die heeft alles op papier gezet wat er niet naar behoren functionneerde in het huis. En dit alles maar met een uitkering van 900 euro p/m . Invaliditeit..Dus foutjes die leidden tot grote verschotfacturen, verbruik van een kerncentrale, een huisbaas die me gisteren vriendelijk wist te zeggen. jammer dat ik dat over het hoofd heb gezien. Aangezien hij werkend is in de "sector verwarmingsketels" hij wel kennis dient te hebben hoe zo'n ketel onderhouden moet worden in zijn huurhuis me dunkt?Dus ik jullie met alle spijt moet betuigen dat ik mijn contract STOP!!! zet door ......jullie mogen de puntjes invullen. Ik ben een zeer correcte meegaande meid en samen komen we wel tot een mooie fusering qua te betalen rekeningen, huisbaas een deel, ik een deel. Nog een geluk dat hij "correct" is. Maar ook hij zal mijn huur niet maandelijks bekostigen logischerwijze.Dus bij deze met tranen in de ogen spijt het mij verschrikkelijk dat ik geen contract meer kan aangaan met Lampiris door het financiële aspect waar fouten zijn gemaakt waar niemand of net iedereen een beetje schuld aan heeft! MOET vertrekken met de Noorderzon en op staat stra. Wat denken jullie daarvan beste mensen? Zo n vreselijke dingen gebeuren dus echt wel in een mensenleven. Wreed héMet de meeste hoogachting,Vandewalle KIM
K. V.
Naar: Lampiris
Beste Lampiris/Beste Filippe,Filippe. Vooreerst wil ik je zeggen dat je een gediciplineerd medewerker bent van Lampiris. Waarvoor dank. Ik hoop dat je mijn bescheid niet verkeerd opneemt maar het is gewoon TER VERDUIDELIJKING.Ik ben Kim aangenaam en mijn motto is "EERLIJKHEID DUURT HET LANGST" ! Aangezien ik werkelijk door deze "deining" dusdanig wel echt uit mijn woning WORD gezet! Jawel buiten gebonjourd! Dit spelletje qua verbruik electriciteit, verkeerde aanrekeningen, vergissingen etc ..al meer dan 6 maanden bezig is, en de huisbaas wat op zich laat wachten. Mensen met voldoende duiten kunnen zich niet voor ogen houden hoe men "met gemak" grote voorschotfacturen kunnen betalen van een "maar" kleine 270euro per maand. Al wetende dat men zeer ecologisch ingesteld is. Als vrouw, alleen gevestigd in een huis die zogegd een verbruik had als dat van een kleine KERNCENTRALE. Jullie concern mij on-HOLD had gezet 6 maanden lang zonder mij nog maar in te lichten van dit euvel. Als jullie moeite hebben gedaan om mij te bellen en ik onbereikbaar was, (uitleg volgt nog) bestaat "paard en kar" ook nog of onze al lang vergeten postduif. Opeens een rekening van 1700euro voorgeschoteld krijgen. Eindafrekeningen die nogal bizar zijn qua periodes. Door jou uitleg Filippe is dit nu wel veel duidelijker! MAAR kosten die niet door mij veroorzaakt zijn aangezien het een verbruik had zoals een kerncentrale,nogmaals. Dan begin je wel even na te denken waarom de huisbaas zo traag reageert? Cyberstalking door een "buurtbewoner" ?! Een filter op mijn aansluiting van de distributiekabel te hebben ontdekt. Dit weet ik ook nog maar sinds 2weken. Opeens te horen kreeg, en jullie hebben dit zelf nog eens bevestigd. VERKEERDE VERHUIS !! Door een derde persoon die via mail mijn verhuis heeft opgezegd op 24 aug 2018?!! Waar jullie de fout in gemaakt hebben dit te aanvaarden. Vraag ik jullie met alle vriendelijkheid graag de gegevens van de persoon op? Natuurlijk moeten jullie dit kunnen voorleggen me dunkt? Het zou jammer zijn dit wederom omzeild wordt met mooipraterij in eigen voordeel. Ik deel jullie graag mede dat testaankoop ook al geinformeerd ivm de zaak CYBERSTALKING en ook beschik over 2 pv s van de Politie en een NOTA van de FOD dat ik terecht moet geholpen worden. Als men dan nog eens profiteert van het feit dat ik gediagnosticeerd ben met GAD en PTSD. Een zeer makkelijke prooi ben om belachelijk te laten overkomen bij Jan en alleman en niemand mij voor serieus nam! De online opzeg van de verhuis dit de das heeft omgedaan. Aangezien ik vrijwillig naar een psychiater ga ,in de categorie GEEN MENING meer WIJ ZEGGEN ZE VOOR U word geklasseerd. Het gevolg geworden is dat ik nu mijn woning uit moet. Ik kan u alleen maar onthullen wat er gebeurd en/of nog steeds aan het gebeuren is. Uit uw woning gejaagd door, laten we zeggen een huisbaas die het apparaat maar niet weet te vinden. Er in dat huis iets scheelt, ik geen loodgieter nog electricien ben maar het wel MOETEN worden ben omdat er niemand achter mij stond. Ik na een hels jaar moeten kunnen bewijzen heb dat ik het voor het rechte eind had. Een loodgieter/electricien heb moeten vergoeden! Die heeft alles op papier gezet wat er niet naar behoren functionneerde in het huis. En dit alles maar met een uitkering van 900 euro p/m . Invaliditeit..Dus foutjes die leidden tot grote verschotfacturen, verbruik van een kerncentrale, een huisbaas die me gisteren vriendelijk wist te zeggen. jammer dat ik dat over het hoofd heb gezien. Aangezien hij werkend is in de "sector verwarmingsketels" hij wel kennis dient te hebben hoe zo'n ketel onderhouden moet worden in zijn huurhuis me dunkt?Dus ik jullie met alle spijt moet betuigen dat ik mijn contract STOP!!! zet door ......jullie mogen de puntjes invullen. Ik ben een zeer correcte meegaande meid en samen komen we wel tot een mooie fusering qua te betalen rekeningen, huisbaas een deel, ik een deel. Nog een geluk dat hij "correct" is. Maar ook hij zal mijn huur niet maandelijks bekostigen logischerwijze.Dus bij deze met tranen in de ogen spijt het mij verschrikkelijk dat ik geen contract meer kan aangaan met Lampiris door het financiële aspect waar fouten zijn gemaakt waar niemand of net iedereen een beetje schuld aan heeft! MOET vertrekken met de Noorderzon en op staat stra. Wat denken jullie daarvan beste mensen? Zo n vreselijke dingen gebeuren dus echt wel in een mensenleven. Wreed héMet de meeste hoogachting,Vandewalle KIM
K. V.
Naar: Lampiris
Beste Lampiris/Beste Filippe,Filippe. Vooreerst wil ik je zeggen dat je een gediciplineerd medewerker bent van Lampiris. Waarvoor dank. Ik hoop dat je mijn bescheid niet verkeerd opneemt maar het is gewoon TER VERDUIDELIJKING.Ik ben Kim aangenaam en mijn motto is "EERLIJKHEID DUURT HET LANGST" ! Aangezien ik werkelijk door deze "deining" dusdanig wel echt uit mijn woning WORD gezet! Jawel buiten gebonjourd! Dit spelletje qua verbruik electriciteit, verkeerde aanrekeningen, vergissingen etc ..al meer dan 6 maanden bezig is, en de huisbaas wat op zich laat wachten. Mensen met voldoende duiten kunnen zich niet voor ogen houden hoe men "met gemak" grote voorschotfacturen kunnen betalen van een "maar" kleine 270euro per maand. Al wetende dat men zeer ecologisch ingesteld is. Als vrouw, alleen gevestigd in een huis die zogegd een verbruik had als dat van een kleine KERNCENTRALE. Jullie concern mij on-HOLD had gezet 6 maanden lang zonder mij nog maar in te lichten van dit euvel. Als jullie moeite hebben gedaan om mij te bellen en ik onbereikbaar was, (uitleg volgt nog) bestaat "paard en kar" ook nog of onze al lang vergeten postduif. Opeens een rekening van 1700euro voorgeschoteld krijgen. Eindafrekeningen die nogal bizar zijn qua periodes. Door jou uitleg Filippe is dit nu wel veel duidelijker! MAAR kosten die niet door mij veroorzaakt zijn aangezien het een verbruik had zoals een kerncentrale,nogmaals. Dan begin je wel even na te denken waarom de huisbaas zo traag reageert? Cyberstalking door een "buurtbewoner" ?! Een filter op mijn aansluiting van de distributiekabel te hebben ontdekt. Dit weet ik ook nog maar sinds 2weken. Opeens te horen kreeg, en jullie hebben dit zelf nog eens bevestigd. VERKEERDE VERHUIS !! Door een derde persoon die via mail mijn verhuis heeft opgezegd op 24 aug 2018?!! Waar jullie de fout in gemaakt hebben dit te aanvaarden. Vraag ik jullie met alle vriendelijkheid graag de gegevens van de persoon op? Natuurlijk moeten jullie dit kunnen voorleggen me dunkt? Het zou jammer zijn dit wederom omzeild wordt met mooipraterij in eigen voordeel. Ik deel jullie graag mede dat testaankoop ook al geinformeerd ivm de zaak CYBERSTALKING en ook beschik over 2 pv s van de Politie en een NOTA van de FOD dat ik terecht moet geholpen worden. Als men dan nog eens profiteert van het feit dat ik gediagnosticeerd ben met GAD en PTSD. Een zeer makkelijke prooi ben om belachelijk te laten overkomen bij Jan en alleman en niemand mij voor serieus nam! De online opzeg van de verhuis dit de das heeft omgedaan. Aangezien ik vrijwillig naar een psychiater ga ,in de categorie GEEN MENING meer WIJ ZEGGEN ZE VOOR U word geklasseerd. Het gevolg geworden is dat ik nu mijn woning uit moet. Ik kan u alleen maar onthullen wat er gebeurd en/of nog steeds aan het gebeuren is. Uit uw woning gejaagd door, laten we zeggen een huisbaas die het apparaat maar niet weet te vinden. Er in dat huis iets scheelt, ik geen loodgieter nog electricien ben maar het wel MOETEN worden ben omdat er niemand achter mij stond. Ik na een hels jaar moeten kunnen bewijzen heb dat ik het voor het rechte eind had. Een loodgieter/electricien heb moeten vergoeden! Die heeft alles op papier gezet wat er niet naar behoren functionneerde in het huis. En dit alles maar met een uitkering van 900 euro p/m . Invaliditeit..Dus foutjes die leidden tot grote verschotfacturen, verbruik van een kerncentrale, een huisbaas die me gisteren vriendelijk wist te zeggen. jammer dat ik dat over het hoofd heb gezien. Aangezien hij werkend is in de "sector verwarmingsketels" hij wel kennis dient te hebben hoe zo'n ketel onderhouden moet worden in zijn huurhuis me dunkt?Dus ik jullie met alle spijt moet betuigen dat ik mijn contract STOP!!! zet door ......jullie mogen de puntjes invullen. Ik ben een zeer correcte meegaande meid en samen komen we wel tot een mooie fusering qua te betalen rekeningen, huisbaas een deel, ik een deel. Nog een geluk dat hij "correct" is. Maar ook hij zal mijn huur niet maandelijks bekostigen logischerwijze.Dus bij deze met tranen in de ogen spijt het mij verschrikkelijk dat ik geen contract meer kan aangaan met Lampiris door het financiële aspect waar fouten zijn gemaakt waar niemand of net iedereen een beetje schuld aan heeft! MOET vertrekken met de Noorderzon en op staat stra. Wat denken jullie daarvan beste mensen? Zo n vreselijke dingen gebeuren dus echt wel in een mensenleven. Wreed héMet de meeste hoogachting,Vandewalle KIM
K. V.
Naar: Lampiris
Beste Lampiris/Beste Filippe,Filippe. Vooreerst wil ik je zeggen dat je een gediciplineerd medewerker bent van Lampiris. Waarvoor dank. Ik hoop dat je mijn bescheid niet verkeerd opneemt maar het is gewoon TER VERDUIDELIJKING.Ik ben Kim aangenaam en mijn motto is "EERLIJKHEID DUURT HET LANGST" ! Aangezien ik werkelijk door deze "deining" dusdanig wel echt uit mijn woning WORD gezet! Jawel buiten gebonjourd! Dit spelletje qua verbruik electriciteit, verkeerde aanrekeningen, vergissingen etc ..al meer dan 6 maanden bezig is, en de huisbaas wat op zich laat wachten. Mensen met voldoende duiten kunnen zich niet voor ogen houden hoe men "met gemak" grote voorschotfacturen kunnen betalen van een "maar" kleine 270euro per maand. Al wetende dat men zeer ecologisch ingesteld is. Als vrouw, alleen gevestigd in een huis die zogegd een verbruik had als dat van een kleine KERNCENTRALE. Jullie concern mij on-HOLD had gezet 6 maanden lang zonder mij nog maar in te lichten van dit euvel. Als jullie moeite hebben gedaan om mij te bellen en ik onbereikbaar was, (uitleg volgt nog) bestaat "paard en kar" ook nog of onze al lang vergeten postduif. Opeens een rekening van 1700euro voorgeschoteld krijgen. Eindafrekeningen die nogal bizar zijn qua periodes. Door jou uitleg Filippe is dit nu wel veel duidelijker! MAAR kosten die niet door mij veroorzaakt zijn aangezien het een verbruik had zoals een kerncentrale,nogmaals. Dan begin je wel even na te denken waarom de huisbaas zo traag reageert? Cyberstalking door een "buurtbewoner" ?! Een filter op mijn aansluiting van de distributiekabel te hebben ontdekt. Dit weet ik ook nog maar sinds 2weken. Opeens te horen kreeg, en jullie hebben dit zelf nog eens bevestigd. VERKEERDE VERHUIS !! Door een derde persoon die via mail mijn verhuis heeft opgezegd op 24 aug 2018?!! Waar jullie de fout in gemaakt hebben dit te aanvaarden. Vraag ik jullie met alle vriendelijkheid graag de gegevens van de persoon op? Natuurlijk moeten jullie dit kunnen voorleggen me dunkt? Het zou jammer zijn dit wederom omzeild wordt met mooipraterij in eigen voordeel. Ik deel jullie graag mede dat testaankoop ook al geinformeerd ivm de zaak CYBERSTALKING en ook beschik over 2 pv s van de Politie en een NOTA van de FOD dat ik terecht moet geholpen worden. Als men dan nog eens profiteert van het feit dat ik gediagnosticeerd ben met GAD en PTSD. Een zeer makkelijke prooi ben om belachelijk te laten overkomen bij Jan en alleman en niemand mij voor serieus nam! De online opzeg van de verhuis dit de das heeft omgedaan. Aangezien ik vrijwillig naar een psychiater ga ,in de categorie GEEN MENING meer WIJ ZEGGEN ZE VOOR U word geklasseerd. Het gevolg geworden is dat ik nu mijn woning uit moet. Ik kan u alleen maar onthullen wat er gebeurd en/of nog steeds aan het gebeuren is. Uit uw woning gejaagd door, laten we zeggen een huisbaas die het apparaat maar niet weet te vinden. Er in dat huis iets scheelt, ik geen loodgieter nog electricien ben maar het wel MOETEN worden ben omdat er niemand achter mij stond. Ik na een hels jaar moeten kunnen bewijzen heb dat ik het voor het rechte eind had. Een loodgieter/electricien heb moeten vergoeden! Die heeft alles op papier gezet wat er niet naar behoren functionneerde in het huis. En dit alles maar met een uitkering van 900 euro p/m . Invaliditeit..Dus foutjes die leidden tot grote verschotfacturen, verbruik van een kerncentrale, een huisbaas die me gisteren vriendelijk wist te zeggen. jammer dat ik dat over het hoofd heb gezien. Aangezien hij werkend is in de "sector verwarmingsketels" hij wel kennis dient te hebben hoe zo'n ketel onderhouden moet worden in zijn huurhuis me dunkt?Dus ik jullie met alle spijt moet betuigen dat ik mijn contract STOP!!! zet door ......jullie mogen de puntjes invullen. Ik ben een zeer correcte meegaande meid en samen komen we wel tot een mooie fusering qua te betalen rekeningen, huisbaas een deel, ik een deel. Nog een geluk dat hij "correct" is. Maar ook hij zal mijn huur niet maandelijks bekostigen logischerwijze.Dus bij deze met tranen in de ogen spijt het mij verschrikkelijk dat ik geen contract meer kan aangaan met Lampiris door het financiële aspect waar fouten zijn gemaakt waar niemand of net iedereen een beetje schuld aan heeft! MOET vertrekken met de Noorderzon en op staat stra. Wat denken jullie daarvan beste mensen? Zo n vreselijke dingen gebeuren dus echt wel in een mensenleven. Wreed héMet de meeste hoogachting,Vandewalle KIM
K. V.
Naar: Lampiris
Nog steeds geen repliek op onderstaande mail????!!!!Beste Lampiris/Beste Filippe,Filippe. Vooreerst wil ik je zeggen dat je een gediciplineerd medewerker bent van Lampiris. Waarvoor dank. Ik hoop dat je mijn bescheid niet verkeerd opneemt maar het is gewoon TER VERDUIDELIJKING.Ik ben Kim aangenaam en mijn motto is "EERLIJKHEID DUURT HET LANGST" !Aangezien ik werkelijk door deze "deining" dusdanig wel echt uit mijn woning WORD gezet! Jawel buiten gebonjourd! Dit spelletje qua verbruik electriciteit, verkeerde aanrekeningen, vergissingen etc ..al meer dan 6 maanden bezig is, en de huisbaas wat op zich laat wachten.Mensen met voldoende duiten kunnen zich niet voor ogen houden hoe men "met gemak" grote voorschotfacturen kunnen betalen van een "maar" kleine 270euro per maand. Al wetende dat men zeer ecologisch ingesteld is. Als vrouw, alleen gevestigd in een huis die zogegd een verbruik had als dat van een kleine KERNCENTRALE. Jullie concern mij on-HOLD had gezet 6 maanden lang zonder mij nog maar in te lichten van dit euvel. Als jullie moeite hebben gedaan om mij te bellen en ik onbereikbaar was, (uitleg volgt nog) bestaat "paard en kar" ook nog of onze al lang vergeten postduif. Opeens een rekening van 1700euro voorgeschoteld krijgen. Eindafrekeningen die nogal bizar zijn qua periodes. Door jou uitleg Filippe is dit nu wel veel duidelijker! MAAR kosten die niet door mij veroorzaakt zijn aangezien het een verbruik had zoals een kerncentrale,nogmaals. Dan begin je wel even na te denken waarom de huisbaas zo traag reageert? Cyberstalking door een "buurtbewoner" ?! Een filter op mijn aansluiting van de distributiekabel te hebben ontdekt. Dit weet ik ook nog maar sinds 2weken. Opeens te horen kreeg, en jullie hebben dit zelf nog eens bevestigd. VERKEERDE VERHUIS !! Door een derde persoon die via mail mijn verhuis heeft opgezegd op 24 aug 2018?!! Waar jullie de fout in gemaakt hebben dit te aanvaarden. Vraag ik jullie met alle vriendelijkheid graag de gegevens van de persoon op? Natuurlijk moeten jullie dit kunnen voorleggen me dunkt? Het zou jammer zijn dit wederom omzeild wordt met mooipraterij in eigen voordeel. Ik deel jullie graag mede dat testaankoop ook al geinformeerd ivm de zaak CYBERSTALKING en ook beschik over 2 pv s van de Politie en een NOTA van de FOD dat ik terecht moet geholpen worden.Als men dan nog eens profiteert van het feit dat ik gediagnosticeerd ben met GAD en PTSD. Een zeer makkelijke prooi ben om belachelijk te laten overkomen bij Jan en alleman en niemand mij voor serieus nam! De online opzeg van de verhuis dit de das heeft omgedaan. Aangezien ik vrijwillig naar een psychiater ga ,in de categorie GEEN MENING meer WIJ ZEGGEN ZE VOOR U word geklasseerd. Het gevolg geworden is dat ik nu mijn woning uit moet. Ik kan u alleen maar onthullen wat er gebeurd en/of nog steeds aan het gebeuren is. Uit uw woning gejaagd door, laten we zeggen een huisbaas die het apparaat maar niet weet te vinden. Er in dat huis iets scheelt, ik geen loodgieter nog electricien ben maar het wel MOETEN worden ben omdat er niemand achter mij stond. Ik na een hels jaar moeten kunnen bewijzen heb dat ik het voor het rechte eind had. Een loodgieter/electricien heb moeten vergoeden! Die heeft alles op papier gezet wat er niet naar behoren functionneerde in het huis. En dit alles maar met een uitkering van 900 euro p/m . Invaliditeit..Dus foutjes die leidden tot grote verschotfacturen, verbruik van een kerncentrale, een huisbaas die me gisteren vriendelijk wist te zeggen. jammer dat ik dat over het hoofd heb gezien. Aangezien hij werkend is in de "sector verwarmingsketels" hij wel kennis dient te hebben hoe zo'n ketel onderhouden moet worden in zijn huurhuis me dunkt?Dus ik jullie met alle spijt moet betuigen dat ik mijn contract STOP!!! zet door ......jullie mogen de puntjes invullen. Ik ben een zeer correcte meegaande meid en samen komen we wel tot een mooie fusering qua te betalen rekeningen, huisbaas een deel, ik een deel. Nog een geluk dat hij "correct" is. Maar ook hij zal mijn huur niet maandelijks bekostigen logischerwijze.Dus bij deze met tranen in de ogen spijt het mij verschrikkelijk dat ik geen contract meer kan aangaan met Lampiris door het financiële aspect waar fouten zijn gemaakt waar niemand of net iedereen een beetje schuld aan heeft! MOET vertrekken met de Noorderzon en op staat stra. Wat denken jullie daarvan beste mensen? Zo n vreselijke dingen gebeuren dus echt wel in een mensenleven. Wreed héMet de meeste hoogachting,Vandewalle KIM
K. V.
Naar: Lampiris
Nog steeds geen repliek op onderstaande mail????!!!!Beste Lampiris/Beste Filippe,Filippe. Vooreerst wil ik je zeggen dat je een gediciplineerd medewerker bent van Lampiris. Waarvoor dank. Ik hoop dat je mijn bescheid niet verkeerd opneemt maar het is gewoon TER VERDUIDELIJKING.Ik ben Kim aangenaam en mijn motto is "EERLIJKHEID DUURT HET LANGST" !Aangezien ik werkelijk door deze "deining" dusdanig wel echt uit mijn woning WORD gezet! Jawel buiten gebonjourd! Dit spelletje qua verbruik electriciteit, verkeerde aanrekeningen, vergissingen etc ..al meer dan 6 maanden bezig is, en de huisbaas wat op zich laat wachten.Mensen met voldoende duiten kunnen zich niet voor ogen houden hoe men "met gemak" grote voorschotfacturen kunnen betalen van een "maar" kleine 270euro per maand. Al wetende dat men zeer ecologisch ingesteld is. Als vrouw, alleen gevestigd in een huis die zogegd een verbruik had als dat van een kleine KERNCENTRALE. Jullie concern mij on-HOLD had gezet 6 maanden lang zonder mij nog maar in te lichten van dit euvel. Als jullie moeite hebben gedaan om mij te bellen en ik onbereikbaar was, (uitleg volgt nog) bestaat "paard en kar" ook nog of onze al lang vergeten postduif. Opeens een rekening van 1700euro voorgeschoteld krijgen. Eindafrekeningen die nogal bizar zijn qua periodes. Door jou uitleg Filippe is dit nu wel veel duidelijker! MAAR kosten die niet door mij veroorzaakt zijn aangezien het een verbruik had zoals een kerncentrale,nogmaals. Dan begin je wel even na te denken waarom de huisbaas zo traag reageert? Cyberstalking door een "buurtbewoner" ?! Een filter op mijn aansluiting van de distributiekabel te hebben ontdekt. Dit weet ik ook nog maar sinds 2weken. Opeens te horen kreeg, en jullie hebben dit zelf nog eens bevestigd. VERKEERDE VERHUIS !! Door een derde persoon die via mail mijn verhuis heeft opgezegd op 24 aug 2018?!! Waar jullie de fout in gemaakt hebben dit te aanvaarden. Vraag ik jullie met alle vriendelijkheid graag de gegevens van de persoon op? Natuurlijk moeten jullie dit kunnen voorleggen me dunkt? Het zou jammer zijn dit wederom omzeild wordt met mooipraterij in eigen voordeel. Ik deel jullie graag mede dat testaankoop ook al geinformeerd ivm de zaak CYBERSTALKING en ook beschik over 2 pv s van de Politie en een NOTA van de FOD dat ik terecht moet geholpen worden.Als men dan nog eens profiteert van het feit dat ik gediagnosticeerd ben met GAD en PTSD. Een zeer makkelijke prooi ben om belachelijk te laten overkomen bij Jan en alleman en niemand mij voor serieus nam! De online opzeg van de verhuis dit de das heeft omgedaan. Aangezien ik vrijwillig naar een psychiater ga ,in de categorie GEEN MENING meer WIJ ZEGGEN ZE VOOR U word geklasseerd. Het gevolg geworden is dat ik nu mijn woning uit moet. Ik kan u alleen maar onthullen wat er gebeurd en/of nog steeds aan het gebeuren is. Uit uw woning gejaagd door, laten we zeggen een huisbaas die het apparaat maar niet weet te vinden. Er in dat huis iets scheelt, ik geen loodgieter nog electricien ben maar het wel MOETEN worden ben omdat er niemand achter mij stond. Ik na een hels jaar moeten kunnen bewijzen heb dat ik het voor het rechte eind had. Een loodgieter/electricien heb moeten vergoeden! Die heeft alles op papier gezet wat er niet naar behoren functionneerde in het huis. En dit alles maar met een uitkering van 900 euro p/m . Invaliditeit..Dus foutjes die leidden tot grote verschotfacturen, verbruik van een kerncentrale, een huisbaas die me gisteren vriendelijk wist te zeggen. jammer dat ik dat over het hoofd heb gezien. Aangezien hij werkend is in de "sector verwarmingsketels" hij wel kennis dient te hebben hoe zo'n ketel onderhouden moet worden in zijn huurhuis me dunkt?Dus ik jullie met alle spijt moet betuigen dat ik mijn contract STOP!!! zet door ......jullie mogen de puntjes invullen. Ik ben een zeer correcte meegaande meid en samen komen we wel tot een mooie fusering qua te betalen rekeningen, huisbaas een deel, ik een deel. Nog een geluk dat hij "correct" is. Maar ook hij zal mijn huur niet maandelijks bekostigen logischerwijze.Dus bij deze met tranen in de ogen spijt het mij verschrikkelijk dat ik geen contract meer kan aangaan met Lampiris door het financiële aspect waar fouten zijn gemaakt waar niemand of net iedereen een beetje schuld aan heeft! MOET vertrekken met de Noorderzon en op staat stra. Wat denken jullie daarvan beste mensen? Zo n vreselijke dingen gebeuren dus echt wel in een mensenleven. Wreed héMet de meeste hoogachting,Vandewalle KIM
K. V.
Naar: Lampiris
Beste Lampiris,Alvast bedankt voor het antwoord. Ik heb deze goed ontvangen op mijn e-mail adres. Gisteren heb ik erop geantwoord. Maar via deze weg komt mijn repliek naar jullie toe meestal aan.De reden waarom het een week heeft geduurd eer ik een bescheid kon geven was omdat mijn laptop (om de 3weken sinds die internethacking) was veranderd in een zombiepc. Dwz, laten repareren door een gegeerd IT specialist. En natuurlijk weeral 125euro moet betalen heb. Schande dat de politie nog altijd geen actie heeft ondernomen tegen deze misdaad. 1 ding is een feit waar weinig mensen zich van bewust zijn! Neem eens alle technologie van hen af,de wereld zou waarschijnlijk niet meer kunnen fungeren zonder!Indien jullie mijn mail gisteren niet zouden gekregen hebben.. Had ik graag willen weten of jullie mooi gebaar doorgaat? En of ik de gehele som kan verkrijgen en een afbetalingsplan indien mogelijk? Maar Philip heeft me al verteld dat dit zeker kon. Graag een seintje? Dat ik al kan een eerste afbetaling inlasten. Betalen voor dingen die niet door jezelf zijn gemaakt zijn zeker niet leuk en jammer dat we zo'n lakse regering hebben ivm met de privacy en rechten van de mens. Geloof me, ik kan het weten. MVG KIM
K. V.
Naar: Lampiris
Lampiris, de voorschotfacturen van een kleine 300 euro per maand bedoelt u? Die ik niet meer hoef te betalen nadat jullie de fout hebben gemaakt met mijn zogezegde verhuis door een derde via email te hebben aanvaard? Ik ging vervolgd worden wegens geen energieleverancierscontract te hebben van eandis? Jullie me geen stroom meer gingen leveren vanaf januari 2019? Ik mijn contract al lang heb stopgezet bij jullie daar ik zelfs niet meer op het adres ben gedomicilieërd? En nu moet ik december ook betalen of wat? Het contract is STOP GEZET, bevestiging ontvangen door LAMPIRIS. Ik had nog een grote afrekening mits jullie me 6 maanden niets laten weten hebben daar ik het verbruik had van een kerncentrale? Vrouw alleen, geen tv, geen internet, met een taslamp rondlopen door deze gehele heisa? Moet ik de mail nog eens opnieuw sturen dat jullie weeral geen interne communicatie fouten maken? Als men dan nog belt begin september om te vragen of jullie de betaling goed hadden ontvangen VOOR SEPTEMBER, JA mevrouw zeker mevrouw. Ah oei, er klopt hier iets niet? Er is iets misgelopen in onze systemen.. DAT KOMT DIRECT IN ORDE MEVROUW! Nooit gedaan geweest op dat moment. Ik ben invalide geniet van 900 euro per maand en opeens van 112 euro per maand naar 300 euro te gaan door een INTERNE FOUT van jullie? Ik stuur de mail wel nog eens terug opnieuw door om vergissingen te voorkomen. Wat een gedoe is dit toch allemaal? Dus neem ik aan als ik uw mail goed lees, is dat ik alleen 450 euro moet betalen en daarmee is alles bij jullie betreft mijn dossier VOLLEDIG in orde? Dan is dit voor mij zeer goed en wil ik zelfs december erbij betalen, terwijl ik er wel niet meer woon.
K. V.
Naar: Lampiris
Beste Lampiris/Beste Filippe, Filippe. Vooreerst wil ik je zeggen dat je een gediciplineerd medewerker bent van Lampiris. Waarvoor dank. Ik hoop dat je mijn bescheid niet verkeerd opneemt maar het is gewoon TER VERDUIDELIJKING. Ik ben Kim aangenaam en mijn motto is "EERLIJKHEID DUURT HET LANGST" ! Aangezien ik werkelijk door deze "deining" dusdanig wel echt uit mijn woning WORD gezet! Jawel buiten gebonjourd! Dit spelletje qua verbruik electriciteit, verkeerde aanrekeningen, vergissingen etc ..al meer dan 6 maanden bezig is, en de huisbaas wat op zich laat wachten. Mensen met voldoende duiten kunnen zich niet voor ogen houden hoe men "met gemak" grote voorschotfacturen kunnen betalen van een "maar" kleine 270euro per maand. Al wetende dat men zeer ecologisch ingesteld is. Als vrouw, alleen gevestigd in een huis die zogegd een verbruik had als dat van een kleine KERNCENTRALE. Jullie concern mij on-HOLD had gezet 6 maanden lang zonder mij nog maar in te lichten van dit euvel. Als jullie moeite hebben gedaan om mij te bellen en ik onbereikbaar was, (uitleg volgt nog) bestaat "paard en kar" ook nog of onze al lang vergeten postduif. Opeens een rekening van 1700euro voorgeschoteld krijgen. Eindafrekeningen die nogal bizar zijn qua periodes. Door jou uitleg Filippe is dit nu wel veel duidelijker! MAAR kosten die niet door mij veroorzaakt zijn aangezien het een verbruik had zoals een kerncentrale,nogmaals. Dan begin je wel even na te denken waarom de huisbaas zo traag reageert? Cyberstalking door een "buurtbewoner" ?! Een filter op mijn aansluiting van de distributiekabel te hebben ontdekt. Dit weet ik ook nog maar sinds 2weken. Opeens te horen kreeg, en jullie hebben dit zelf nog eens bevestigd. VERKEERDE VERHUIS !! Door een derde persoon die via mail mijn verhuis heeft opgezegd op 24 aug 2018?!! Waar jullie de fout in gemaakt hebben dit te aanvaarden. Vraag ik jullie met alle vriendelijkheid graag de gegevens van de persoon op? Natuurlijk moeten jullie dit kunnen voorleggen me dunkt? Het zou jammer zijn dit wederom omzeild wordt met mooipraterij in eigen voordeel. Ik deel jullie graag mede dat testaankoop ook al geinformeerd ivm de zaak CYBERSTALKING en ook beschik over 2 pv s van de Politie en een NOTA van de FOD dat ik terecht moet geholpen worden. Als men dan nog eens profiteert van het feit dat ik gediagnosticeerd ben met GAD en PTSD. Een zeer makkelijke prooi ben om belachelijk te laten overkomen bij Jan en alleman en niemand mij voor serieus nam! De online opzeg van de verhuis dit de das heeft omgedaan. Aangezien ik vrijwillig naar een psychiater ga ,in de categorie GEEN MENING meer WIJ ZEGGEN ZE VOOR U word geklasseerd. Het gevolg geworden is dat ik nu mijn woning uit moet. Ik kan u alleen maar onthullen wat er gebeurd en/of nog steeds aan het gebeuren is. Uit uw woning gejaagd door, laten we zeggen een huisbaas die het apparaat maar niet weet te vinden. Er in dat huis iets scheelt, ik geen loodgieter nog electricien ben maar het wel MOETEN worden ben omdat er niemand achter mij stond. Ik na een hels jaar moeten kunnen bewijzen heb dat ik het voor het rechte eind had. Een loodgieter/electricien heb moeten vergoeden! Die heeft alles op papier gezet wat er niet naar behoren functionneerde in het huis. En dit alles maar met een uitkering van 900 euro p/m . Invaliditeit.. Dus foutjes die leidden tot grote verschotfacturen, verbruik van een kerncentrale, een huisbaas die me gisteren vriendelijk wist te zeggen. jammer dat ik dat over het hoofd heb gezien. Aangezien hij werkend is in de "sector verwarmingsketels" hij wel kennis dient te hebben hoe zo'n ketel onderhouden moet worden in zijn huurhuis me dunkt? Dus ik jullie met alle spijt moet betuigen dat ik mijn contract STOP!!! zet door ......jullie mogen de puntjes invullen. Ik ben een zeer correcte meegaande meid en samen komen we wel tot een mooie fusering qua te betalen rekeningen, huisbaas een deel, ik een deel. Nog een geluk dat hij "correct" is. Maar ook hij zal mijn huur niet maandelijks bekostigen logischerwijze. Dus bij deze met tranen in de ogen spijt het mij verschrikkelijk dat ik geen contract meer kan aangaan met Lampiris door het financiële aspect waar fouten zijn gemaakt waar niemand of net iedereen een beetje schuld aan heeft! MOET vertrekken met de Noorderzon en op staat stra. Wat denken jullie daarvan beste mensen? Zo n vreselijke dingen gebeuren dus echt wel in een mensenleven. Wreed hé Met de meeste hoogachting, Vandewalle KIM
K. V.
Naar: Lampiris
Bij deze nogmaal de mail die ik heb verstuurd een tijdje geleden, dus ik weet niet vanwaar dit Dag Kim,Hartelijk bedankt voor je mail.Goed dat je dit navraagt.De voorschotfactuur van oktober, november en december werden geannuleerd. Deze moet je niet meer betalen.Je kreeg op 03/12 drie nieuwe facturen voor oktober, november en december. Deze bedragen per maand 154.31 euro. De voorschotfactuur van september van 17.27 euro moet je ook nog betalen.In totaal is dit dus 480.20 euro. Ik hoeveel schijven wens je dit te betalen? Dan maak ik graag een plan voor je op.Nog vragen? Stuur een e-mail en ik help je graag verder.Bedankt voor je vertrouwen,SelinJe Lampiris medewerksterkomt?????????MVG
K. V.
Naar: Lampiris
Nog altijd geen REACTIE lampiris???? Ondertussen heb ik al een rekening van DECEMBER gekregen terwijl ik er zelfs niet meer woon. Mijn adres staat er niet meer. Ook heb ik mijn contract opgezegd op 12 11 2018.. HOE KOMT DIT AUB???
K. V.
Naar: Lampiris
Beste Publiek van testaankoop, lees onderstaande mail die ik privé kreeg van Lampiris...Veel beloven wanneer het openbaar wordt geplaatst op testaankoop en nu dreigen met een deurwaarder???? Terwijl zij de fout hebben gemaakt om mijn verhuis door een derde via mail te aanvaarden en een nieuw contract voorschotelen met een voorschotfactuur van maar liefst 300 euro!!! Testaankoop HELP, laten jullie dit zo gebeuren van een energieleverancier naar het publiek toe? Beste klant, Na controle van de financiële situatie van uw energieleveringscontract blijkt dat u ons ondanks onze aanmaningen en ingebrekestellingen nog steeds € 1676.37 verschuldigd bent. Om onze goede samenwerking voort te zetten vragen we u dit achterstallige bedrag uiterlijk op 28 december 2018 te betalen. We hopen u uiteraard nog lang tot onze klanten te mogen rekenen. Na deze datum zullen we uw dossier echter moeten overmaken aan een gerechtsdeurwaarder voor verder juridisch gevolg. Houd er rekening mee dat deze juridische stappen extra kosten meebrengen voor u. Hieronder vindt u de nodige gegevens om uw betaling uit te voeren: - Achterstallig bedrag: € 1676.37- Rekeningnummer: BE38001509424272- Mededeling: E161096021 In de komende dagen ontvangt u alsnog een brief per post met dezelfde inhoud.Met vriendelijke groeten,Het Lampiris-team
K. V.
Naar: Lampiris
Lampiris blijft maar dreigen met aanmaningen en laatste herinnering VOOR DE DEURWAARDER! Op 28 dec heb ik reeds met een medewerker gepraat van Lampiris. In de bijlage stuur ik een screenshot van de oproep en de tijd die ik aan de lijn heb gehangen en effectief gepraat heb met iemand. Er was mij beloofd dat ik schijven mocht betalen, wat in principe bij elk bedrijf gaat??!! En dit ging nog aangepast worden doordat ik DOOR LAMPIRIS hoofdzakelijk MOETEN ben VERHUIZEN. ZIJI HEBBEN EEN FOUT gemaak! IK niet, MOET MEN ALS KLANT voor de FOUTEN van een bedrijf zoals dit opdraaien??????????????? Zij hebben mijn verhuis aanvaard via mail van een crimineel persoon die mij het leven zuur maakt. Ik beschik over mijn privacy rechten GDPR 2018 en ik vraag NU vriendelijk aan Lampiris om grondig onderzoek te doen WIE deze mail heeft verstuurd! Men gaat mij niet wijsmaken dat men zomaar de electriciteit kan plat leggen op een woonst zonder factuurnummer noch klantnummer. IK HEB OOK RECHTEN dus en in dit geval ZEKER. Nogmaal GDPR 2018 ik wil de gegevens van de persoon die jullie die mail heeft gestuurd zodat ik deze kan voor het gerecht slepen!! Jullie beloven telkens dat ik iets zal horen ivm met mijn afbetalingsplan waar ik al meer dan 1 maand voor aan het SMEKEN ben, ja idd SMEKEN omdat het zo lang duurt vooraleer ik iets hoor. Wat een wereld is dit, smeken om te mogen betalen en jullie van CO gebaren en me nog meer angst aanjagen met een deurwaarder te sturen. DOOR JULLIE EIGEN FOUT en lakse privacy naar de klanten TOE..Bijlage volgt!!!
K. V.
Naar: Lampiris
Lampiris blijft maar dreigen met aanmaningen en laatste herinnering VOOR DE DEURWAARDER! Op 28 dec heb ik reeds met een medewerker gepraat van Lampiris. In de bijlage stuur ik een screenshot van de oproep en de tijd die ik aan de lijn heb gehangen en effectief gepraat heb met iemand. Er was mij beloofd dat ik schijven mocht betalen, wat in principe bij elk bedrijf gaat??!! En dit ging nog aangepast worden doordat ik DOOR LAMPIRIS hoofdzakelijk MOETEN ben VERHUIZEN. ZIJI HEBBEN EEN FOUT gemaak! IK niet, MOET MEN ALS KLANT voor de FOUTEN van een bedrijf zoals dit opdraaien??????????????? Zij hebben mijn verhuis aanvaard via mail van een crimineel persoon die mij het leven zuur maakt. Ik beschik over mijn privacy rechten GDPR 2018 en ik vraag NU vriendelijk aan Lampiris om grondig onderzoek te doen WIE deze mail heeft verstuurd! Men gaat mij niet wijsmaken dat men zomaar de electriciteit kan plat leggen op een woonst zonder factuurnummer noch klantnummer. IK HEB OOK RECHTEN dus en in dit geval ZEKER. Nogmaal GDPR 2018 ik wil de gegevens van de persoon die jullie die mail heeft gestuurd zodat ik deze kan voor het gerecht slepen!! Jullie beloven telkens dat ik iets zal horen ivm met mijn afbetalingsplan waar ik al meer dan 1 maand voor aan het SMEKEN ben, ja idd SMEKEN omdat het zo lang duurt vooraleer ik iets hoor. Wat een wereld is dit, smeken om te mogen betalen en jullie van CO gebaren en me nog meer angst aanjagen met een deurwaarder te sturen. DOOR JULLIE EIGEN FOUT en lakse privacy naar de klanten TOE..Bijlage volgt!!!
K. V.
Naar: Lampiris
ZOALS BELOOFD BIJLAGE DAT IK EFFECTIEF GEBELD HEB IVM DE DEURWAARDER DIE GAAT KOMEN WAARVOOR IK ANGST HEB!Ik vraag in godsnaam enig teken van leven om de eer te hebben jullie te mogen afbetalen in schijven en er beloftes gemaakt zijn die op testaankoop mooi voor het publiek zijn maar in de realiteit moet ik opeens de gehele som in ene keer afbetalen? Terwijl jullie nog stuurden VERKEERDE VERHUIS SORRY, maak dat de kat wijs. Eer je dit kan bemachtigen als firma. Bij deze komen jullie eigenlijk wel iets na van communicatie? Want bij mijn weten wordt er maar van 1 kant gepraat, via degene van jullie, VIA AANMANINGEN en als ik nu bel mail of schrijf. Er is geen horen aan hé? Testaankoop, wat vinden jullie daarvan als zo'n grote energieleverancier zo met zijn consumenten omgaat?????????????
Lampiris
Naar: K. V.
Je klantreferentie: ?Beste Kim,Hartelijk bedankt voor je e-mail over je klacht.Goed dat je mij hierover contacteert. Ik kijk het graag voor je na.Omdat ik heel graag jouw klacht goed behandel had ik graag iets meer informatie gewenst. Kan je mij eventueel je klantennummer doorgeven? Zodat ik je klacht goed kan behandelen.Mocht je nog verdere vragen hebben of is er nog iets niet duidelijk, aarzel dan niet om me te contacteren. Ik sta altijd voor je klaar.Met Lampirisiaanse groeten,MaikeJe Lampiris Klantendienst - medewerksterT:011 49 49 48F:04340 6399Lampiris SARue Saint-Laurent 544000 Liège--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D0Y33WA3._5001nvtnfr:ref
Lampiris
Naar: K. V.
Je klantenreferentie:E161096021 en E181460854Dag Kim,Goed dat je me opnieuw contacteer in verband met je afbetalingsplan, bedankt.Uiteraard gaat het over heel veel geld.Ik bevestig dat je nu een afbetalingsplan hebt. Dit gaat over de volgende facturen:De maandfacturen van oktober 2017 tot en met juli 2018.De afrekening elektriciteit voor de periode van 25 oktober 2016 tot 2 oktober 2017.De eindafrekening gas voor de periode van 2 oktober 2017 tot 24 augustus 2018.Dit plan gaat over 24 schijven van 70,48 euro, behalve de eerste schijf die op 70,33 euro komt. Je vindt in bijlage een duplicaat van het plan, om dit rustig op te volgen.Ik bevestig dat als je deze betalingen respecteert, er geen verdere stappen ondernomen worden.Alvast bedankt en bedankt voor je vertrouwen,FilippeJe Lampiris medewerkerTel: 32 11 49 49 48Fax: 32 4 340 63 99www.lampiris.beLampiris SARue Saint-Laurent 544000 Liège--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D0Y33WA3._5001nvtwvV:ref
K. V.
Naar: Lampiris
HALLO LAMPIRIS HALLO FILIPPE,Ik had van jullie eerst een mailtje ontvangen op mijn prive mail waar ik een som van 139euro moest afbetalen binnen de week. Erna heb ik jou antwoord op deze site pas ontvangen.. Dus deze betaling was al uitgevoerd op 7 januari. Toen ik mijn brievenbus opendeed op mijn NIEUWE ADRES waar ik geen energieleverancier heb! Dit al sinds 21 november 2018 mijn wettelijke verblijfplaats is. En ook een zeer duidelijke mail naar jullie heb gestuurd dat ik MIJN CONTRACT stop zette door deze hele heisa.. Ik meen te denken dat dit duidelijk was? Ik heb meerdere keren gebeld met jullie diensten en ook meerdere malen gevraagd of al mijn gegevens up to date waren?? Nieuw adres? Telefoonnummer email adres etc.. Toen ik ook door jullie foutje een nieuw contract kreeg toegestuurd, die ik hier nog altijd niet ingevuld en niet ondertekend liggen heb kunnen jullie toch niet wederom een foutje gemaakt hebben in jullie boekhouding dat ik nog steeds woon op het sint jansherenplein nummer 9 9990 MALDEGEM en jullie mij iedere maand rekeningen sturen van 140euro dit al met januari 2019 erbij????? Vervolgens begrijp ik echter niet dat jullie mijn gegevens zomaar aan derden mogen geven ZONDER MIJN toestemming en op vraag van deze derde persoon ook alle post naar een ander adres te sturen ZONDER mijn toestemming? Het spijt me verschrikkelijk maar hoe kunnen jullie dagelijks geen problemen ondervinden als jullie telefonisch "zomaar" veranderingen maken in dossiers van klanten en dit op aanvraag van derden zomaar veranderen zonder toestemming. Ik ben klant geweest bij jullie anderen hebben hier geen recht op om dit te veranderen noch mijn post te laten sturen naar de judestraat 62 in knokke en alsook deze persoon te vertellen dat ik nog steeds klant ben bij jullie en jullie geen adreswijzigingen hebben doorgekregen van mij? Stuur ik je nog eens een bijlage met de email die ik jullie op 12 november heb gestuurd waarin ik duidelijk schrijf STOP STOP STOP CONTRACT, afbetalingsplan door miserie interne fout plus verhuis???Ook had ik graag een seintje gehad op mijn vraag of jullie de betaling van 139 euro nu eindelijk hebben gevonden want er was nog NIETS betaald volgens een medewerker van jullie? Ik had jullie ook vriendelijk gevraagd om mij een mailtje te sturen eens jullie de betaling hadden gevonden? Aangezien het in schijven van 70 eu p/m wordt betaald was mijn vraag om dit te vereffenen tot maart. En vanaf maart 70euro per domicilie van mijn bankrekening te laten gaan om zo geen fouten noch vergissingen te kunnen hebben? Ik weet van niets, niemand gehoord maar jullie hebben alle info aan deze derde persoon gegeven zonder mijn weten en tot mijn verbazing geschrokken dat jullie wederom een fout qua privacy maken door mijn gegevens zomaar te gaan openbaren?Graag een antwoord asap aub?
Lampiris
Naar: K. V.
Je klantenreferentie: E161096021Dag Kim,Het spijt me te horen dat de situatie zo moeilijk voor je ligt. Dat is zeker niet de bedoeling. Het is wel goed dat je me opnieuw contacteert, bedankt.Helaas vind ik geen bijlage terug. Mijn excuses echter als er document naar een verkeerd adres zijn gestuurd geweest. Ik zie inderdaad een betaling van 139,70 euro op 7 januari 2019. Deze heeft gedeeltelijk je factuur voor december 2018 in orde gebracht.Het andere gedeelte, 75,51 euro, is naar je afbetalingsplan gegaan.Je hebt inderdaad een plan in 23 schijven van telkens 70,48 euro. Enkel de laatste schijf, met als vervaldag 21 december 2020, komt op 65,30 euro.Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel niet ons te contacteren op het telefoonnummer 011 49 49 48.Alvast bedankt en bedankt voor je vertrouwen,FilippeJe Lampiris medewerkerTel: +32 11 49 49 48Fax: +32 4 340 63 99www.lampiris.beLampiris SARue Saint-Laurent 544000 Liège--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D0Y33WA3._5001nzhwQR:ref
K. V.
Naar: Lampiris
eerst dit BIJLAGE
K. V.
Naar: Lampiris
zs
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten