Beste, ik heb ooit een visa krediet kaart gekregen van ING, die hun al langer dan 1 jaar hebben afgesloten. Vorige maand zie ik dat er een bedrag van 200+ euro van mijn zichtrekening is afgetrokken, door die VISA kaart die al lang niet meer actief is. De bank hebben die namelijk zelf stop gezet, ik had het niet eens gevraagd. Ik heb dan meer dan 20x gebeld en emails verstuurd en elke keer word ik wijs gemaakt dat de nodige dienst contact met mij gaat opnemen om dit in orde te brengen. Ze rekenen mij natuurlijk nog extra kosten aan omdat mijn rekening in de min is. Ik heb die rekening nadat ze de VISA kaart stop hebben gezet ook niet meer gebruikt, ik ben overgstapt naar AXA. Ik moet helaas hier komen, met de hoop dat ING dit ziet en verantwoordelijk neemt voor hun fouten. Dus kort samengevat:1. VISA kaart is langer dan 1 jaar gedeactiveerd.2. in Augusts wordt er 200+ euro van mijn rekening afgetrokken.3. Daardoor sta ik nu in de min.4. Extra kosten komen erbij.5. Klantendienst proberen hun best te doen via de tools dat ze hebben, maar helaas hebben ook geen antwoord. 6. Ik word niet eens gecontacteerd hierover en moet er zelf constant achterna. 7. De kosten gaan ook natuurlijk hoger en niet dat ze dat bijv freeze ofzo. Wie dan ook bij ING zit, ik raad hun echt af. De klantendienst hebben gewoon niet genoeg macht, knowledge of de tools om zoiets makkelijks te kunnen oplossen. Van een bank verwacht je natuurlijk security, maar in dit geval word je gewoon in de schulden gezet, zonder dat de kaart zelfs bestaat.