Terug

Intern foute meterstanden gehanteerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: Luminus

22/06/2023

De oorzaak van de klacht dateert ondertussen al van voorbije 3 weken Blijkbaar is er intern een fout gemaakt bij Luminus met de meterstanden Conclusie eindafrekening € 3600Na al 3 weken hun diensten te contacteren altijd van het kastje naar de muur gestuurd om de juiste tellers nog eens door te sturen. ( die ze trouwens al hebben gekregen maar zelf zeggen dat er intern iets is fout gelopen Ok. Alles moet via de CHAT. Maar is bijna nooit bemand dus noppes Dan via het contactformulier bijlage s Worden niet verstuurd Dus noppes Na misch de 50 St tel oproep en ongeveer 20ste 40 min wachten altijd hetzelfde ja meneer u moet de standen doorsturen via de chat of het antwoord formulier Dus. Daar gaan we weer Luminus LOS DIT OPMvg Hans mast


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform